اقدامات خود جهت اخذ بودجه برای بازسازی سکوهای استادیوم عضدی را رسانه ای کنید!

 

هفته گذشته بود که مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مصاحبه ای آب پاکی را بر دست جامعه فوتبالی استان گیلان ریخت و اعلام کرد: «بازسازی استادیوم های گیلان از توان اقتصادی استان خارج است و ورزشگاه عضدی به بخش خصوصی واگذار می شود» .
این شهامت بانوی ورزش گیلان جهت بازگو کردن معضل موجود و تنویر افکار عمومی قابل تقدیر است که حداقل پس از مدت ها تکلیف ماجرای عضدی را مشخص کرد.

پیش از این متولیان امر با وعده هایی نظیر مسقف کردن و افزایش گنجایش استادیوم ها به تخریب سکوهای استادیوم عضدی پرداختند، اما اکنون که حدود دو سال است که از تخریب استادیوم نوستالژیک مردم رشت می گذرد از نبود بودجه برای بازسازی سکوها خبر داده می شود!

 

در ماه های اخیر شاهد مطالبه مستمر فوتبال دوستان رشتی جهت بازسازی سکوهای استادیوم عضدی از متولیان امر بودیم که از قضا رسانه ورزشی وارش اسپرت در چندین نوبت اقدام به مصاحبه و حتی درخواست های شفاهی از برخی نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی داشت و اکنون‌ تصمیم بر طرح سوالی از سه نماینده شهرستان رشت در پارلمان ملی گرفتیم. این سوالات در حالی طرح می شود که لابی های حسن خسته بند همتای انزلیچی نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی تا حدودی مثمرثمر بوده که در ماه های اخیر شاهد بازدید معاون رشتی دولت از روند بازسازی استادیوم تختی انزلی، انجام مزایده و آغاز عملیات عمرانی بوده ایم اما متاسفانه استادیوم عضدی رشت همچنان درگیر پیچ و خم اول بروکراسی اداری است!

 

«مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که از قضا ارتباط نزدیکی هم با اعضای بدنه دولت دارد…

از این ارتباطات و لابی های خود برای اخذ بودجه جهت بازسازی سکوهای استادیوم عضدی، چه اقدام عملی و مثمرثمری انجام داده است؟ چرا در نطق طوفانی اخیر خود از تریبون مجلس خطاب به دولت و بازگو کردن کمبودهای شهرستان، اشاره ای به معضل بازسازی استادیوم عضدی نداشتند؟
این در حالی است که این نماینده رشت در مصاحبه ی اخیر خود با وارش اسپرت اعلام داشت: «روزگاری بر روی سکوهای سیمانی عضدی به تشویق تیم های رشتی می پرداخت»

 

«مهندس جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی» نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که با سه دوره نمایندگی مجلس در بین نمایندگان رشت رکوردار محسوب می شوند…

اهمیت این کسوت نشستن بر صندلی پارلمان ملی باید بیش از این شامل حال عموم جامعه علی الخصوص فوتبال دوستان رشتی شود.

این در حالی است که این نماینده رشت با هشدار به وزیر ورزش عنوان کرده بود: “اگر این روند ادامه پیدا کند با سؤال و تذکر ایشان را وادار می کنیم که نگاهشان به حوزه ورزش استان بیشتر معطوف شود”

این در حالی است که در ماه های اخیر شاهد جلساتی بدون خروجی مشخص از سوی ایشان با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و همچنین سرکار خانم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بودیم. از دستاوردهای این دو جلسه، تا لحظه نگارش این متن هیچ گونه اطلاعات یا پیشرفتی در دست نیست.

 

از «دکتر محمدصادق حسنی جوریابی» در دوره اول نمایندگی خود به عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس رضایت داده است…

در خصوص معضل بازسازی استادیوم عضدی رشت هیچ گونه اقدام عملی در قالب تذکر، نامه یا حتی مصاحبه ندیده ایم. البته در عوض مشاهده امضای ایشان در زیر نامه درخواست حمایت مالی برای تیم های تهرانی از وزیر ورزش، جای بسی تامل داشت!

شاید ادامه چنین سلسله رفتارهایی موجب شود که در انتخابات اسفند ۹۸ احتمال تجدید نظر توسط عامه مردم رشت نسبت به ایشان قوت بگیرد!

 

پی نوشت:

باید این توضیح مهم رو اضافه کنیم که دیدگاه ما در این رسانه صرفا ورزشی و فرا جناحی است و امیدواریم نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی در سال آخر دوره چهار ساله، فارغ از جناح بندی های سیاسی خود، برای یکبار هم که شده به صورت متحد این مطالبه عمومی جامعه ورزش گیلان را پیگیری نمایند و از پتانسیل بومی موجود در بدنه دولت «دکتر نوبخت» جهت بازسازی و اقدامی ماندگار برای ورزش گیلان استفاده نمایند تا در میتینگ های تبلیغاتی سال آینده خود برای مجلس بتوانند، چشم در چشم با فوتبال دوستان شهرباران از دست آورده هایشان در عرصه فوتبال نیز بگویند.

 

www.Varesh-Sport.com

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان