وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه بر استعفایم صد در صد تاکید می‌کنم، گفت: برخی آقایان نسبت به شعار حمایت هواداران داماش از من عقده دارند.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از تسنیم ، امیر عابدینی با اشاره به حمله‌هایی که در دو روز اخیر به وی شده است، اظهار کرد: اگر در طول این شش سال، من خدمتی به ورزش گیلان کرده باشم که دوستانی هستند که پا جلو بگذارند و از من دفاع کنند و اگر به گفته آقایان من هرگز در ورزش جایگاه و افتخاری نداشتم که همان بهتر از داماش کنار بکشم.

 

وی با اشاره به فشارهایی که در این مدت به تیم داماش گیلان وارد شد، گفت: استاندار محترم که متأسفانه پشت مدیرکل سازمان ورزش و جوانان پنهان شده و آقای مدیرکل نیز که همه را بسیج کرده که جواب من را بدهند و من تنها می‌توانم دست مریزاد بگویم به دولت محترم اعتدال و تنها می‌توانم بگویم که باید صبوری کرد تا معلوم شود که چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان، مشکلات پیرامون داماش را به دلیل حمایتش از استاندار پیشین دانست و تصریح کرد: من معتقدم که باید از کسانی که درست کار می‌کنند حمایت کرد، حتی کسانی که در خط فکری ما نباشند و یا ما را دوست نداشته باشند.

عابدینی افزود: بر این اساس با معاونت وزارت کشور تماس گرفتم و گفتم که مهندس هاشم‌نیا اینجا نیز محبوب هستند و کارشان را دارند خیلی خوب انجام می‌دهند و با وجود اینکه از نظر فیزیکی مشکل دارند، من رسم وفا را بجا آوردم و کارهای خوبی که انجام داده بودند را وظیفه داشتم بیان کنم و البته دوستان رسم امانت‌داری را به جا نیاوردند و این حمایت را به استاندار جدید گزارش دادند.

 

وی با بیان اینکه ما با استاندار جدید گیلان مشکلی نداشتیم و اصلا ایشان را نمی‌شناختیم، گفت: روزی که آمدند، به ایشان نامه خیرمقدم دادیم اما آقای استاندار هرگز به نامه ما جواب ندادند و ما از سرپرست سازمان ورزش و جوانان نیز وقتی دیدیم که درد ورزش را می‌فهمد و آدم باسواد و دانشمندی است تعریف کردیم اما مدیرکل تازه این حرفها را بر نتابید.

مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: آنها دارند به صورت ملوک‌الطوایفی استان را اداره می‌کنند و دوست ندارند که هیچ حرفی به جز موافقت بشنوند.

عابدینی افزود: دوستان ده‌ها مطلب نامربوط در این چند روز به من نسبت دادند و حرف‌هایی زدند که هرگز پیش از این کسی قدرت بیانش را نداشت و با این جوی که آقایان درست کردند کسانی که به احترام ما کلاه از سر بر می‌داشتند و چند ساعت برای ورود به اتاق ما منتظر می‌ماندند حالا هر چه دلشان می‌خواهد عنوان می‌کنند.

وی بیان کرد: اگر دو نفر از بچه‎های رزمنده و انقلاب و جبهه این حرفها را می‌زدند دلم نمی‌سوخت، آقایان زمانی که ما در خاک و خل جبهه و انقلاب بزرگ شدیم کجا بودند که حالا برای برداشتن غنایم حمله کرده اند و آقای مدیرکل ورزش و جوانان به جز تاتامی کاراته آیا جای دیگری هم بوده است و آیا هرگز در میان مردم و ورزشکاران دیگر حضور داشته که حالا می‌آید همه را بسیج می‌کند تا هرچه دوست دارند به من بگویند، درحقیقت من با امثال این آقایان مشکلی ندارم و مطمئنم این افراد اگر بیایند و نیم ساعت به حرف‌های من گوش کنند دیگر این حرفها را نمی‌زنند و اگر زدند هر چه می‌خواهید به من بگویید.

مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان افزود: آقایان کام من را تلخ کردند و حالا که استعفا داده‌ام ببینند که چه کار می‌کنند و بر استعفای خودم این بار تاکید دارم و تمام اسناد و مدارک و لیست بدهی‌های باشگاه را نیز آماده کرده‌ام و گفتم که چه کسانی و چقدر باید پول دریافت کنند و درب باشگاه نیز از امروز بسته است و من تیم فوتبال لیگ برتری داماش را به هیات فوتبال تحویل می‌دهم.

 
 
عابدینی با بیان اینکه آقایان گفته‌اند من را نمی‌شناسند و تنها الماسخاله را می‌شناسند، گفت: من نیز ایشان را قبول دارم و همه چیز را تحویل هیئت فوتبال می‌دهم و اگر هم پولی دستم آمد آن را به الماسخاله تحویل می‌دهم.
 
وی افزود: شش سال است در گیلان حضور داریم و سه سال را با بی‌پولی و مشکلات مداوم گرفتاریم در تمام این مدت یک نفر از استان به ما کمک کرد و تمام روسای هیئت فوتبال در تمام این شش سال ما را تنها نگذاشتند به ویژه شخص الماسخاله که همیشه و در هر شرایطی کنار ما و کمک حال ما بودند.

 
 
مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: سرنوشت آنهایی که جلوی ما ایستادند و دست در دست دشمنان داماش گذاشتند دیدید که چه شد و ما فراموش نمی‌کنیم، در حقیقت آقایان عقده‌ای نسبت به این شعار حمایت هواداران نسبت به من دارند و حتی در جلسات نیز به روی من آوردند که چرا ما باید به داماش کمک کنیم و در انتها در ورزشگاه بگویند امیر عابدینی، من داماش را می‌سپارم به دست هیئت فوتبال تا آقایان دیگر بهانه‌ای برای کمک نداشته باشند و قضاوت را به مردم می‌سپاریم.