وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: از یکی دو روز پیش زمزمه هایی مبنی بر لغو اردوی کیش به گوش می رسید و صبح امروز هم با تائید لغو اردو خبر رسید که احتمالا به زودی وضعیت کار تیم های پایه باشگاه نیز به حالت تعلیق در خواهد آمد .

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایپنا عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان درباره شرایط باشگاه اظهار داشت: من فکر می کنم مسئولان گیلان باید به داد داماش برسند. بعید می دانم مسئولان قضایی دیگر پولی بدهند. مدتی است به سختی پول در اختیار داماش می گذاشتند و الان هم دادستان کل گفته دیگر به ما پول ندهند.

 

وی ادامه داد: وضعیت داماش بسیار اسفناک است. در شرایطی که نیم فصل است و همه به دنبال دیدن تدارک مناسب برای نیم فصل دوم هستند، ما هیچ کاری نکرده ایم. برای من این رفتارها توجیه پذیر نیست. احساس می کنم اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است. یکسری مسائل هست که آنها را نمی فهمم.

 

مدیرعامل داماش که بسیار عصبانی به نظر می رسید، عنوان کرد: دیگر امیدی به درست شرایط اوضاع داماش ندارم. آن روزی که من استعفا دادم به این دلایل بود. چند روز دیگر مهلت استعفایم تمام می شود و چه آن را بپذیرند و چه نپذیرند از داماش می روم. به هر حال من هم زندگی دارم و نمی توانم بیش از این به داماش بپردازم. ما می رویم که همه راحت شوند. فدراسیون فوتبال هم از دست من و حرف هایم راحت می شود. ما مزاحم کارهایشان بودیم دیگر.

 

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا پشیمان نیست در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در اسفند ماه ۹۰ به نفع کفاشیان قیام کرد، گفت: نه چون این معلوم شد چه کارهایی کرده است. آن یکی اگر می آمد که معلوم هم نمی شد. به نظر من کفاشیان ۳ چیز سرش نمی شود. یکی اینکه چه کسی دلسوز است و چه کسی نیست، دوم اینکه سرش نمی شود چه کسی دارد سرش را کلاه می گذارد و سوم هم اینکه دوست و دشمن را نمی تواند تشخیص دهد. ۳ موضوعی که اگر بقیه چیزها را هم بفهمد فایده ندارد.