به گزارش وارش اسپرت و به نقل از فارس امیر عابدینی مدیرعامل داماش با بیان مطلب فوق افزود: بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و با وجود اینکه 2 گل عقب بودند عملکرد خوبی داشتند. تیم ما استحقاق تساوی را داشت اما تراکتورسازی نیز تیم بزرگی است و مربی با ارزشی دارد. در نیمه دوم تمام آمار بازی به نفع ما بود و سید صالحی حتی یک توپ هم به سمت دروازه ما نزد. در شرایطی که ما بارها روی دروازه‌ تراکتورسازی خطرساز شدیم.

 

عابدینی تأکید کرد: همچنین علیرضا جهانبخش روز قبل از بازی به اردوی تیم ما آمد، او در قطر برای تیم ملی زیر 22 ساله‌ها سه بازی انجام داد و با وجود خستگی مجبور شدیم در نیمه دوم از او استفاده کنیم. در کل هواداران از عملکرد روز گذشته ما را راضی بودند و تیم را به خوبی مورد تشویق قرار دادند. از نظر هویت و حمیت دیروز روز خوبی برای ما بود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل داماش در مورد اینکه روز گذشته هواداران او را به شدت تشویق می‌کردند، عنوان کرد:‌ مردم خادمین خود را دوست دارند و اگر ببینند کسی صادقانه کار می‌کند، وفادارند و تشکر می‌کنند، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. اعتقاد دارم مردم به خوبی سره از ناسره را تشخیص می‌دهند. چیزی که بلد بودم را در اختیار هویت داماش گذاشتم و دست تمام مردم را می‌بوسم.

وی افزود: قسم می‌خورم که دیگر بیشتر از این توان ندارم و اگر اعلام می‌کنم می‌روم دلیلش این موضوع است. اگر در آن شرایط گفتم آقایان نمی‌توانند من را برکنار کنند امروز دلیلش ثابت شد. دلایل من کاملاً قانونی است. هر تصمیمی مقامات قضایی بگیرند، می‌پذیرم و مشخص شدن سرنوشت باشگاه را به مقامات قضایی انتقال داده‌ایم.

 

عابدینی در مورد اختلافاتی که بین او و قویدل به وجود آمده بود، خاطرنشان کرد: روز گذشته نامه‌ای به هیئت استان ارسال کردم که به آقایان خریدار منعکس کنند. معنای خریدار و مالک 2 چیز متفاوت است. آقایان خریدار هستند نه مالک. اگر هزینه‌ای انجام دادند در کنار برندی که از داماش برای خود ساختند 2 برابر هزینه‌ای است که کردند. این موضوع را می‌توانید از تعداد کلماتی که در سطرهای روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و همچنین از رادیو تلویزیون از صدرا برده شد، بررسی کنید. تبلیغات چای کردند و روی لباس اسپانسرشان بودیم.

وی افزود: بار معنوی باشگاه کاملاً در اختیار آقایان بود اما این باعث مالکیت نمی‌شود دلیلم هم این است که شما وقتی می‌خواهید منزلی را خریداری کنید زمانی مالک می‌شوید که کل وجه معامله را پرداخت کنید و مخصوصاً وقتی بندی در قرارداد آمده باشد که در صورت عدم پرداخت تعهدات، مالکیت از بین می‌رود دیگر نمی‌توانیم چنین ادعایی کنیم. بندی وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن پول‌ها بنده به عنوان فروشنده می‌توانم قرارداد را یک‌طرفه فسخ کنم و دیروز این موضوع را در نامه‌ام روشن نوشتم.

مدیرعامل داماش خاطرنشان کرد: تاکنون 91 درصد از زمان فسخ را پشت سر گذاشتیم، آقایان باید حدود 71 درصد از هزینه‌های تیم را می‌دادند. به تعبیر خودشان اعلام می‌کنند 50 درصد داده‌اند در حالی که بنده به صراحت اعلام می‌کنم تنها 30 درصد پرداخت کردند. اول اینکه بودجه ما 10 میلیارد تومان نیست، بودجه داماش به اضافه بدهی‌ها و همچنین هزینه‌هایی که در نیم‌فصل شده بوده، است.

 

عابدینی یادآور شد: ابوذر رحیمی،‌ نیکبخت واحدی، کبه،‌ داسیلوا،‌ حلافی، حسن‌زاده و همچنین کادر فنی که دچار تغییر و تحولات شد حدود 2.5 میلیارد تومان هزینه برداشت. این بازیکنان با نظر درخشان آمدند. سرپرستی تغییر کرد، آقای مباشری مومنی و صالح‌نیا اضافه شدند. 2-3 میلیارد تومان حداقل بدهی قبلی بوده که آقایان طبق قرارداد موظف به پرداخت آن بودند. طبق قرارداد هم باید تعهدات را بدهند.

وی افزود: 30 درصد پرداخت کردم و باید 40 درصد دیگر پرداختی داشته باشم تا طبق قانون در این مقطع فصل 70 درصد از پول پرداخت شده باشد. در بند یک نامه‌ای که دادم اعلام کردم باید بر اساس بند 3 و متمم قرارداد و تأکیدی که در همان بند انجام شده، دیون معوق را پرداخت کنند و این دیون بخشی از معامله است. پرداخت‌ها را هم می‌توانند از طریق مرجع قابل قبول خریدار باشد و لازم نیست پول را به من بدهند، می‌توانند خودشان شخصاً و یا با تعیین نماینده‌ای پول بازیکن را بدهند. اما باید دیون و همچنین پول هتل و شرکت هواپیمایی پرداخت شود.

عابدینی تأکید کرد : بحث دوم این است که حداقل یکی از چک‌های قوه قضائیه پاس شود. چک اول تاریخش در اردیبهشت‌ ماه است و اگر به تعهدات خود عمل کنند و این چک 500 میلیونی را پاس کنند، بنده نوشتم بلافاصله از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم و آمادگی‌ام از این موضوع را با صراحت بیان کردم اما به هیچ عنوان نمی‌توانم بیت‌المال را در اختیار کسانی قرار دهم که نه تعهد را انجام دهد، هم دیون را زیاد کند و نه ثمن معامله را بدهد. به محض دادن این نامه و اینکه آقایان تعهدات را انجام دادند نماینده آقایان را که قانون تجارت آنها را بپذیرد به مبادی ذیربط مثل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ معرفی می‌کنم که صحبت‌ها را انجام دهند.

 

عابدینی در مورد مطرح شدن نام محجوب برای خرید امتیاز داماش گفت: آقای محجوب تنها خریدار نیست و کسانی دیگری حضور دارند که اعلام آمادگی کردند. به محجوب اعلام کردم طبق قانون اول باید تکلیف آقایان مشخص شود و اگر آنها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و پرداخت داشته باشند اولویت برای مالکیت با آنهاست. به هیچ‌ وجه نگفتم آنها نمی‌توانند مالکیت داشته باشند و اگر به تعهدات خود عمل کردند، می‌توانند مالک باشگاه شوند اما اینکه همینطور کلید باشگاه را در اختیار آنها قرار دهیم امکان‌پذیر نیست.

 

عابدینی در مورد دیدار جام حذفی با پرسپولیس عنوان کرد: بازی حیثیتی برای ما است و برای هویت تیم ما مفید است. یکی دو بازیکن خوب‌مان در این مسابقه حضور ندارند، در بازی برگشت مقابل پرسپولیس روی پنالتی زیرکانه‌ای که رضایی گرفت مسابقه را واگذار کردیم، اگر این نقطه ضعف را بپوشانیم در خیلی از نقاط نسبت به پرسپولیس برتری داریم و اگر مقابل این تیم بازنده شویم روی بدشانسی این نتیجه رقم خورده است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید