وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بازیکنان ما اعتصاب نمی‌کنند و مشکل هم حل می‌شود. البته بازیکنان ما حق دارند که ناراحت باشند زیرا دریافتی‌ نداشته‌اند. روز گذشته نیز که من به رختکن تیم رفتم هیچ بحثی در مورد مسایل مالی نکردم و بازیکنان شوکه شدند. اما این مسئله حل شده است و کاپیتان داماش با من جلسه دارد و بازیکنان هم تمرین می‌کنند و هم برای بازی به اهواز می‌روند.

 

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود : در فوتبال ما متاسفانه مشت‌زنی بازیکن بزرگ به چانه مدیرعامل باشگاه افتخار شده است. با این حال بازیکنان داماش مثل پسرها قهر می‌کنند و من هم به عنوان پدر قهر آنها را می‌خرم.

وی در مورد اینکه چند درصد از مبلغ قراردادشان را پرداخت می‌کنند، گفت: مبلغ پرداختی ما به درصد نمی‌رسد. ولی همین که پول به باشگاه آمد یعنی اینکه مشکلات در حال حل شدن است، من حتی در قرارداد بازیکنان قید می‌کنم که چه موقع از فصل چه مبلغی باید پرداخت شود.

 

وی ادامه داد : در این هفته موفق شدیم کارهایی انجام دهیم و اتفاق‌های خوبی برای تیم بیفتد از این رو پول‌هایی هم به ما پرداخت شد که به زودی بین بازیکنان تقسیم می‌شود. هر چند مبلغش خیلی زیاد نیست اما قرار است بر اساس لیستی که از بازیکنان تهیه کرده‌ایم هر ۷یا ۸روز به صورت مرتب به بچه‌ها پول تزریق شود تا به مرور بدهکاری بازیکنان صاف گردد.

وی افزود : بعضی از بازیکان که البته بگویم تعدادشان به دو نفر هم نمی‌رسد دارند فرصت‌طلبی می‌کنند و به تیم ضربه می‌زنند برای من فرقی نمی‌کند این‌ها چه بومی باشند چه غیربومی به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنم. طبق ماده ۸قرارداد من ۲۰درصد از پول را به آن‌ها می‌دهم و می‌گویم خداحافظ تا بار منت بر سر من و مردم رشت نگذارند. اگر در قالب قرارداد جایی من قید زمان آورده باشم حق با آنهاست و می‌توانند بروند شکایت کنند ولی وقتی قید زمانی وجود ندارد و آن‌ها شروع به سروصدا می‌کنند من هم با آن‌ها برخورد می‌کنم. داستان مانند فرزندی است که از پدر توقع دارد وقتی که می‌بینند پدر همه تلاشش را می‌کند تا جبران بدهی‌ها کند آن وقت پدر است که توقع دارد فرزندان پشتش باشد و از او حمایت کنند. اما بعضی از بازیکنان ما که باز هم می‌گویم دونفر بیشتر نیستند با فرصت‌طلبی دارند اوضاع تیم را به هم می‌ریزند من پول همه را می‌دهم و آن فرصت‌طلب‌ها را حتما به زودی بیرون خواهم کرد.

 

عابدینی در خصوص قانون معروف خود که یک مربی باید از 5 بازی 7 امتیاز بگیرد گفت : قانون ۷ امتیاز هم برای ناظمی صدق می‌کند و قانونمندی من مشخص است و همیشه به آن اعتقاد دارم اما برای این قانون تحلیلی هم دارم، تحلیل این است که وقتی می‌بینم تیم درست کار می‌کند و مربی تیم خوب کار می‌کند شیرازه تیم ما درست است، فرصت دارد، فرصت‌سازی در بازی به اندازه کافی صورت می‌گیرد، با بدشانسی به تیرک می‌زنیم و از داوری ضربه می‌خوریم همه این‌ها یعنی بازی برای ماست. یعنی از نظر فنی ما خوب هستیم پس از نظر من در چنین باز‌هایی ۳امتیاز را کسب کرده‌ایم حتی اگر نتیجه چیزی دیگر باشد پس اگر در دو بازی آینده نتیجه را واگذار کنیم باز هم افشین ناظمی و کادرش حفظ خواهد شد. قانون ۵بازی و ۷امتیاز زمانی است که بد بازی کنیم و بد نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد : بچه‌ها همه خوب کار می‌کنند در این دو، سه سال با دست خالی جنگیدن و با قدرت بالا تیم را حفظ کردند وقتی سال گذشته کلاهبرداری به تیم آمد با وجود همه کاستی‌ها برای مردم جنگیدن و من از همه آن‌ها رضایت دارم.

 

مدیرعامل داماش گیلان در مورد اینکه نظرش در مورد مشت‌زنی جباری به چانه فتح‌الله‌زاده چیست، گفت: یک اتفاق نادر در فوتبال دنیا رخ داده است. تعجبم هم از فرهنگ‌سازی در فدراسیون فوتبال است. اینکه بازیکنی می‌گوید مشت زدم اما اتفاقی رخ نمی‌دهد. کمیته انضباطی می‌تواند به عنوان مدعی‌العموم و بدون شاکی به این مسئله ورود کند. از طرف دیگر از کمیته اخلاق فدراسیون هم تعجب می‌کنم که اخلاق در فوتبال ما نمره منفی و مثبت ندارد. پس علیپور در فدراسیون چه می‌کند؟ فقط باید به مدل مو و سبیل ایراد گرفت؟

وی ادامه داد: البته می‌گویند فتح‌الله‌زاده فحش داده است. من شاهد این ماجرا نبوده‌ام اما ببینید چه اتفاقی رخ داده که فتح‌الله‌زاده‌ای که اهل فحش نیست، فحش می‌دهد؟ فتح‌الله‌زاده مسایل را با جوک حل می‌کند و با جملات طنز آمیز مسایل را به زیبایی رفع و رجوع می‌کند.

 

 

منبع : سایت گل و خبرگزاری فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید