بازیکنان فصل گذشته داماش با رقمی پایین با این تیم تسویه حساب کردند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش که از صبح روز یکشنبه سوم آبان ماه در این باشگاه مستقر شده است، با بازیکنانی که از فصل گذشته در داماش مانده اند، تسویه حساب مالی کرد.  

 

درحالی که باشگاه داماش رقم یک و نیم میلیارد را میزان بدهی های این تیم در سال گذشته اعلام کرده بود، شنیده ها حکایت از این دارد که تنها با پرداخت نزدیک به ده درصد این عدد، امضای تسویه حساب از بازیکنان باقی مانده فصل گذشته گرفته شده است!

 

بر اساس گفتگویی که وارش اسپرت با برخی از بازیکنان فصل گذشته داماش داشته است، اکثریت آنها ارقامی بین 2 تا نهایتا 10 میلیون تومان که در واقع به صورت متغیر درصدهایی از باقیمانده قراردادهایشان در فصل گذشته بود را میزان دریافتی شان برای تسویه حساب عنوان نمودند .

با حسابی سرانگشتی می توان متوجه شد که عددی بین صد تا صد و پنجاه میلیون تومان برای تسویه با کل این بازیکنان هزینه شده است.

 

شایان ذکر است، هیات فوتبال استان گیلان طی نامه ای که روز شنبه 18 مهر توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان به شهرداری ارسال کرده بود(اینجا کلیک کنید)، رقم بدهی را یک و نیم میلیارد تومان بیان کرده بود که 85 درصد آن را طلب بازیکنان و کادرفنی در فصل 93-94 عنوان نموده بودند.

در این نامه که به نظر پس از گفتگو با مسئولین داماش تنظیم شده بود ذکر شده است، که می توان با مذاکره و توافق این رقم را به نصف هم رساند.