وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : زیبایی ورزش به وجود شما جوانان و نیروی جوانی و هیجانی است که شما وارد میکنید است. من افتخار میکنم یکی از جوانترین مربیان لیگ را دارم . دلیل سرزندگی باشگاه نیز بعد معنوی ای می باشد که از نیروی جوان تغذیه می شود. شما اگر به بازیهای هفته ی اول دقت کنید آوراژ پاس تراکتور و ملوان 2 و صبا 4 و پرسپولیس 5 بود این در حالی است که آوراژ داماش 6 بوده و به نظر من تیم ما در هفته ی اول بهترین بازی لیگ را انجام داد و زیبا ترین بازی این هفته در رشت برگزار شد.

 

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در جلسه با گروهی از هواداران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من مهدوی را با هیچ چیزی عوض نمیکنم چون علاوه بر بحث تاکتیکی و اخلاقی او جوهره ی تیم است و کل تیم را هدایت میکند.ما پارسال 30% توانمان را از دست دادیم. در ابتدا چون ابراهیمی بدون اجازه رفت بسیار عصبانی شدم اما پس از جلسهای که با او برگزار نمودم وی را بخشیدم چون شرایط زندگیش و شرایط مالی او ایجاب میکرد که برود . بحث جهانبخش هم که جدا بود و ما میخواستیم که به اروپا برود. اما با این حال این هواداران در این هفته همانند فصل قبل کاری کردند کارستان.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی در خصوص وضعیت خضورش در داماش اذعان داشت : براى من هر اتفاقى بیفتد داماش را رها نخواهم کرد و انگیزه حضورم در هیات مدیره سازمان لیگ حمایت از داماش بود. تنها لذت زندگیم شده داماش و به شخصه 2میلیارد و نیم از جیب خودم بدهکار شدم!

 

عابدینى ضمن اعلام مجدد خبر واگذارى چند کارخانه به باشگاه داماش گفت: 4 شرکت از مجموعه امیر منصور آریا به ما معرفی کره اند که به داماش ملحق شوند که ما در حال بررسی هستیم که کدام زودتر سود آور هست. من یک هفته پیش در اوین پیش آقای خسروی بودم ایشان گفتند اگر 10 کارخانه تعطیل شود داماش باید بماند چون مال من نیست مال مردم آن خطه است متعلق به جوانان است این حرف ها را کسی زده که حکم اعدام او صادر شده و این باعث خوشحالی من شد. مشکلات ما در حال حل شدن است، هر چند وقایع این چند مدت موجب گردید که دو سال از برنامه هایمان عقب بیفتیم.

وی ادامه داد : در این فصل هم توقعات خود را پایین بیاورید و منصفانه قضاوت کنید ما با بازیکنان قرار داد بستیم بدون یک ریال پول نیمکت پرسپولیس بودجه ی یکسال داماش است بازیکنی مثل نظیفکار حداقل 50 % بیشتر از قرارداد فعلی اش از تیم های دیگر پیشنهاد داشت در صورتی که او مهدوی و آبشک همان دستمزد پارسالشان را میگیرند و به مبلغ قرار داد آنها اضافه نشده.

 

مدیرعامل داماش در خصوص مشکلات داماش در فصل گذشته و حال گفت : در فصل قبل متاسفانه کلاه برداری وارد سیستم شد و قرار شد 4میلیارد و 100 میلیون که بدهی بود که در زمان او اتفاق افتاد را به ما بپردازد اما از فردای آن روز متواری شد، حالا خود رویانیان هم گفته که او کلاه من را هم برداشته است! من اگر گفتم تیم بهتر است منحل شود چکش به استان زدم تا مسئولین بیدار شوند. همچنین جا دارد از آقای کوچکی نژاد تشکر کنم که تنها نماینده ای است که به جد پشت ماست و پیگیر کارهای تیم است. به شورای شهر رشت هم امیدوارم که بتوانیم از آنها هم کمک بگیریم.من گارانتی میکنم در این فصل ما جایگاه بهتری میگیریم. ما فرهنگ آسانسوری را عوض کردیم و همه به ما گفتند آسانسور و ایستادیم که ثابت کنیم نیستیم.

 

عابدینى با تشریح برنامه هاى آینده داماش گفت: با یک دانشگاه براى تشکیل دانشگاه عالى فوتبال و یک آکادمى بسیار معتبر اروپایى( اینتر میلان) در حال گفتگو هستیم که به زودى نتایجش اعلام خواهد شد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید