وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : برای جلوگیری از تنش ایجاد شده در تمرین داماش تصمیم گرفتیم کادرفنی و سرپرستی در حال حاضر در تمرینات حضور پیدا نکنند و برای حفظ شرایط تیمی آقای ناظمی و مرغوب تمرینات را تحت نظر بگیرند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از خبرگزاری فارس ، امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود : این حداقل وظیفه و حق من است که چنین تصمیمی بگیرم تا با حضور در رشت ببینم آیا می‌توانیم با هواداران تعامل کنیم و یا اینکه کاسه صبر آنها تمام شده است. برای این کار حداقل به یک زمان 48 ساعته نیاز داریم. بررسی‌های غیر میدانی را آغاز کردیم اما باید برای بررسی میدانی آنجا حضور پیدا کنم.

وی تاکید کرد: دلیل اینکه حضور من در رشت تاخیر افتاد این بود که مالک باشگاه قول پرداخت‌هایی داده بود که عقب افتاد. گفتند یکشنبه پول می‌دهند به دوشنبه موکول شد و شب گذشته اعلام کناره‌گیری کردند. این کناره گیری می تواند دلایل زیادی داشته باشد که من بعدا خواهم گفت اما این دلیلی که ایشان اعلام کردند نقض غرض است. چرا که روز شنبه مالک باشگاه در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌ها داشت اعلام می‌کند به عابدینی اختیار تام داده است. بعد از باخت در هفته گذشته روز جمعه جلسه‌ای گذاشتیم و اعلام کردیم باید در این برهه چه کاری انجام دهیم. ایشان گفتند اگر حمایتی از کادر فنی انجام داده برای باخت نبوده است و حالا که نتیجه نگرفتیم هر تصمیمی می‌خواهید اتخاذ کنید. این موضوع را هم قرار شد رسمی کنند و همانطور که اشاره کردم در مصاحبه روز شنبه حمایت کامل‌شان از من و اتخاذ تصمیمات را رسانه‌ای کردم.

 

عابدینی در ادامه افزود: وقتی دیدیم هواداران جمع شدند و چنین مشکلاتی به وجود آمده است طبیعی است تصمیمی بگیریم تا تنش زدایی شود بعد از این تصمیم ایشان کناره گیری می کنند و اعلام می کند این کار را کردیم تا آقای عابدینی راحت شود. معلوم است همه ناراحتی ما در این مدت چه بوده است ما ناراحتی نداشتیم اما الان معلوم شده چرا ناراحتیم و چرا ناراحتمان کردند.

 

مدیرعامل داماش در مورد کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه اظهار داشت: روز سه‌شنبه حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و درد زیادی در سینه‌ام است. ما ورزشکارها ایرادمان این است که خیلی خوشبین هستیم. در وسط معرکه ای قرار می گیریم و خودمان را برای هویت سازی آتش می زنیم اما دیگران می آیند برای خودشان هویت سازی کنند و هویت دیگران را می سوزانند برای اینکه شرایط مطلوبی برایشان در اقتصاد به وجود بیاید.

 

عابدینی در پاسخ به این سؤال که یک ماه قبل خودتان استعفا دادید اما به شدت مالکان باشگاه با این اتفاق مخالفت کردند، گفت: من حرفم را با صداقت اعلام کردم. درست در شرایطی که تیم در بحران به سر می‌برد گفتم اگر پول بدهید و تیم از این شرایط خارج شود من کنار می‌روم. البته آن روز به خاطر شرایط عمومی فوتبال بسیار عصبانی بودم و فقط ناراحتی‌ام از باشگاه نبود. خیلی فشار روی من وجود داشت. آقای قویدل به شدت با این مسئله مخالفت کردند. در همان موقع که با استعفای من مخالفت کردند اطلاع پیدا کردم که ایشان همان زمان با چند مدیر که از افراد شناخته شده هستند، صحبت داشتند. به آنها نگفتند برای مدیرعاملی بلکه دعوت به جلسه کردند تا نظر کارشناسی بگیرند. حتی یکی از مدیرها به آنها اعلام کرده که کارشناس‌تر از ما امیر عابدینی است و باید از ایشان نظر بگیریم.

وی افزود: تمام این دخالت‌ها را به خاطر تیم قبول کردم تا روزی که حمید درخشان روز جمعه در بازی با ذوب آهن در رختکن به جای اینکه صحبت‌های فنی انجام دهد، می‌گوید تغییراتی در راه است که او ماندنی می‌شود و دیگران رفتنی هستند و می‌گوید تا روزی که قویدل هست، او نیز در داماش حضور دارد. تیم را کاملا بهم می ریزند اما باز هم سکوت کردم تا روزی که در تمرینات چنین اتفاقی افتاد و باید وارد عمل می‌شدم. از اهانت ایشان در برنامه نود به خاطر مردم و وضعیت تیم گذشتم اما دیگر باید از حقوق خودمان دفاع کنیم.

 

عابدینی تاکید کرد: در قراردادمان آمده که مالکان می‌توانند مشاوره دهند اما حق هیچ گونه دخالتی ندارند. در بند 3و 4 به صراحت اعلام شده مدیریت، هدایت،‌راه‌اندازی و تصمیم در مورد بازیکنان و کادر فنی در اختیار تام و کامل مدیرعامل است. اگر قرار باشد با کسی مشورت کنم با افرادی این کار را انجام می‌دهم که نخبه‌تر از خودم باشد.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد اینکه آیا امکان دارد کناره‌گیری قویدل برای تحت فشار قراردادن او برای رفتن از داماش گیلان باشد، عنوان کرد: انجام این کار ضرورت ندارد. انسان وقتی مدیریت بلد باشد از ابزار آن استفاده می‌کند. در همین قراردادی که ما بستیم بر اساس بندی ایشان می‌توانند با استناد بر آن مدیرعامل را کنار بگذارد. در قرارداد کارفرما می‌تواند یکطرفه فسخ قرارداد کند. ایشان می‌گفت من نمی‌توانم با شما کار کنم و بنده هم خیلی راحت این موضوع را می‌پذیرفتم. همین امروز با بساط کشتی‌گیرها روبرو هستیم. اول بهمن قول دادند تا آخر ماه معوقه ها را پرداخت کنند. آخر بهمن می شود اول اسفند و سپس به آخر اسفند موکول شد. در ابتدای اسفند پول کمی به صورت قطره چکانی به تیم داده شد و کار به اینجا می‌رسد که مشکلات عدیده‌ای به وجود آمده است. این ها بر می گردد به وجود شرایط خاصی که در گیلان برای او به وجود آمد.در گیلان به مسائلی وارد شدند که در آن به موفقیت نرسیدند در این بین ما چه کاره هستیم؟ در گود اقتصادی او می خواست کاری انجام دهد که نشد البته بخشی از آن هم اتفاق افتاد. ما باید در این بین چه می‌کردیم. ورود به مسئله چای کردند، ورود به فروش ماشین از طریق وام و سیستم بانکی کردند که به بن‌بست خوردند. همه چیز بر هم خورده باست. اگر قرار است قدمی برداریم باید نگاه‌مان به جلو باشد.

 

عابدینی در مورد اینکه آیا در این شرایط تصمیم دارد کارش را با قدرت ادامه دهد و یا اینکه از سمت خود کناره‌گیری کند؛ اظهار داشت: مهمترین مسئله در حال حاضر حفظ تیم است. این جزو وظایف ماست و چه من باشم و چه نباشم باید همه کمک کنیم تا این اتفاق بیفتد. همانطور که ما در بسیاری از جاها سکوت و تحمل کردیم آقایان هم یک تصمیمی که ما گرفتیم را بپذیرند. در نیم فصل اول اصرار داشتند هرندی عوض شود هنوز نیامده بودم مربی پرتغالی وارد کردند که من او را رد کردم. یک گزینه ایرانی دیگر داشتند باز هم او را رد کردم. هرندی کارش را ادامه می‌داد تا اینکه یک مشکل پیدا کرد. من از این موضوع غصه خوردم ولی آقایان خوشحال شدند. گزینه‌های دیگری که در رشت امتحان پس داده بودند می‌خواستم به تیم بیاورم اما آقایان اصرار داشتند درخشان را بیاورند. با آقای درخشان در خانه خودشان جلسه گذاشتند از این موضوع اطلاع پیدا کردم اما گفتم ایرادی ندارد. درخشان دوست قدیمی و بازیکن سابق من بوده و به همین خاطر فکر می‌کردم مشکلی به وجود نمی‌آید. باور کنید شرایط را به شکلی رقم زدند که درخشان اکنون از کادر فنی خودش هم مشاوره نمی‌گیرد. اگر الان تیم بیفتد کسی قویدل را می‌شناسد؟ و یا اینکه همه می‌گویند امیر عابدینی تیم را به اینجا رسانده است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید