وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: واقعیت مطلب این است که من دیگر مدیرعامل تیم داماش نیستم و در حال پیدا کردن مدیرعامل برای تیم داماش هستم تا تکلیف مدیرعاملی تیم مشخص شود.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر عابدینی با بیان مطلب فوق در ادامه اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه داماش قرار است هفته آینده در مورد تیم داماش تصمیم بگیرند. اعضاء در این جلسه قرار است در مورد انحلال یا انتقال تیم داماش گیلان صحبت کنند. به هرحال من تمام تلاشم را انجام می دهم تا اتفاق ناگواری برای تیم داماش رخ ندهد.

 

عابدینی درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما هنوز مقداری از قراردادشان را نگرفتند و طلبکار هستند؛ براین اساس، گروهی را مأمور بررسی رقم دریافتی بازیکنان کردیم تا وضعیت قراردادهای بازیکنان را مشخص کنند. بعد از آن در نامه ای به ناظران قضایی بدهی های بازیکنان را اعلام می کنیم. همچنین دستگاه قضایی از طریق یک واسطه بدهی های تیم داماش را پرداخت می کند.

 

وی درباره وضعیت مالکیت تیم داماش گیلان بیان داشت: مالکیت تیم داماش گیلان هنوز هم در اختیار خسروی است و وی مشکلی برای پرداخت قراردادهای بازیکنان ندارد. کارخانجات مالک داماش هم فعال شدند و منابع درآمدی این مالک با راه اندازی مجدد کارخانجات شکل گرفته است.

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان درباره ناکامی داماش گیلان گفت: بازیکنان ما با اعتصاب تیم را به چالش کشیدند. ناظمی، سرمربی تیم هم با آنها هماهنگ شد. اعضای تیم فکر کردند با بردن سایپا دیگر نگرانی برای سقوط به لیگ دسته یک وجود ندارد.

 

عابدینی بیان داشت: همچنین مسئولان قضایی مستقر در باشگاه هم قول هایی داده بودند که ماهیانه یک میلیارد به باشگاه داماش بدهند که این کار را انجام نداده اند. براین اساس تیم داماش دچار مشکلات مالی شد.

مدیرعامل سابق داماش گیلان تصریح کرد: چهارتا از بازیکنان خوب ما از جمله ابراهیمی،جهانبخش، کبه و آبشک از تیم جدا شدند. همچنین تنشی که سرمربی سابق برای تیم ایجاد کرد و باعث تفرقه بین بازیکنان و دودستگی بین تماشاگران شد.

عابدینی عنوان کرد: من هم بعد از مدتی تیم را رها کردم. همچنین مسئولان استان گیلان کارشکنی کردند. به هرحال همه این عوامل باعث شد تا تیم نابود شود.

 

وی درباره ارسال فیلم به کمیته اخلاقی بیان داشت: برادرزاده من فیلم ها را به کمیته اخلاق فرستاد، اما مسئولان سرپوش گذاشتند و تا الآن مسائل رخ داده در لیگ دسته یک را بررسی نکردند.

مدیرعامل سابق داماش گیلان اظهار داشت: به نظرم بازی های هفته آخر دچار مشکل بود. همچنین فجر سپاسی حقش نبود که به پلی آف برود، بلکه به جای این تیم باید ذوب آهن به پلی آف می رفت.

وی در ادامه اظهار داشت: ذوب آهن در هر 2 بازی آخر توانست شش امتیاز بگیرد. داوران دو بازی آخر را توانستند برای ذوب آهن درآورند.

 

عابدینی درباره انتشار قراردادها توسط مدیران عامل در فصل بعد گفت: انتشار قراردادهای بازیکنان جزو حریم خصوصی ورزش نیست و مدیران می توانند قراردادها را منتشر کنند. به نظرم فوتبالیست ها پول اضافی نمی گیرند و مدیران ما باید درآمدزایی کنند.

 

عابدینی در خصوص خبر مدیرعامل تراکتورسازی نیز گفت: مسئولان تراکتورسازی با من صحبتی درباره مدیرعاملی این تیم انجام نداده اند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی به مرکزیت تبریز همواره تیم های بزرگ در لیگ برتر فوتبال داشته است. تراکتورسازی هم یک تیم ریشه دار و هویت دار است. براین اساس هرکسی که عرق به فوتبال داشته باشد، تمایل به خدمت کردن به این تیم را خواهد داشت.

وی بیان کرد: مسئولان تراکتورسازی تا الآن پیشنهادی به من نداده اند تا آن را بررسی و نظرم را اعلام کنم. به هرحال اگر کاری از دستم برآید کوتاهی نمی کنم، اما به دلیل مشغله کاری نمی توانم این مسئولیت را قبول کنم.