وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: هر روز طلبکاران جلوی من را در باشگاه می‌گرفتند به تعبیر یکی از آنها حاضر نیستم پول کلاهبرداری و مردم وارد این باشگاه شود.
امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت نابسامان باشگاه داماش گیلان و مشکلات فراوان این باشگاه گفت: آقایانی که به داماش آمدند تا مشکلات این تیم را حل کنند، بیشتر به دنبال آن بودند که خودشان را مطرح کنند و بعد از انجام کار اقتصادی سوءاستفاده اقتصادی بکنند. روش بسیار ناپسندی را هم در بعد اقتصادی دنبال می‌کردند که من آن را نمی‌دانستم و اطلاعی نداشتم که چه پیشینه‌ای دارد. این آقایان چون نتوانستند در روش‌های اقتصادی که دنبال می‌کنند به هدف‌شان برسند به باشگاه هم نتوانستند پولی تزریق کنند.
 
وی ادامه داد: هر روز مقابل در باشگاه با مردمی مواجه می‌شدم که از سراسر ایران آمده بودند و 17 میلیون‌ تومان‌های خود را می‌خواستند. این آقایان از مردم ثبت نام کرده بودند و قرار بود برای آنها خودرو بگیرند. آنهم با 10 میلیون وام بانکی. اما بعد از مدتی نه توانستند به مردم ماشین بدهند و نه پول‌ها را پرداخت کنند. به برخی چک دادند که این چک‌ها هم نقد نشد و ما هر روز با مراجعانی مواجه می‌شدیم که از اقصی نقاط کشور برای دریافت طلب‌شان آمده بودند.

عابدینی با اشاره به شرایط حامیان مالی داماش در استان گیلان عنوان کرد: متوجه شدیم که آنها در رشت هم می‌خواهند همین کار را بکنند. 50 هزار ماشین می‌خواستند ثبت نام کنند که مسئولان استان گیلان و به خصوص مسئولان نظارتی استان هوشمندانه مانع این کار شدند که آنها دوباره از مردم پول بگیرند. بنابر این وقتی نتوانستند 75 میلیارد تومان از این راه کسب درآمد کنند، به باشگاه هم نتوانستند پول پرداخت کنند. بنابراین به سراغ چای‌کاران رفتند.

وی افزود: قراداد خرید چای سبز را منعقد کردند که در نهایت در آنجا هم به مشکل برخوردند و نتوانستند پول چای‌کاران را بدهند. اوضاع بلبشویی شده است. حتی کار به جایی رسید که آنها از مردم ماشین با چک می‌خریدند و آن را می‌فروختند. قویدل دو ماه است که مدام به ما دروغ می‌گوید. او قرار بود یک و نیم میلیارد تومان پول تا آخر بهمن به باشگاه تزریق کند که این اتفاق نیفتد. او این مسائل را در جمع اهالی باشگاه گفت.

عابدینی تصریح کرد: من تا کنون 600 میلیون تومان قرض گرفتم تا باشگاه سرپا بماند. فردا هم کشتی‌گیران 300میلیون تومان چک دارند که اگر پرداخت نشود با آنها نیز به مشکل می‌خوریم. باشگاه اکنون به اعتبار معنوی خود سرپا مانده من به بازیکنان داماش چک داده‌ام و آنها به حرمت من چک‌ها را برگشت نمی‌زنند و صدایشان هم درنمی‌آید. الماسخاله هم راست می‌گوید. او کنار بازیکنان و باشگاه ایستاده است. فکر می‌کنید چرا گفتم حاضریم به تهران بیاییم و با پرسپولیس در آزادی بازی کنیم. به خاطر اینکه با پول بلیت فروشی بخشی از بدهی‌ها را بدهیم.

وی در مورد وضعیت مالکیت این باشگاه اظهار داشت: من بارها به قویدل گفتم اگر پول نداری برو اما اکنون می‌گویم باید بدهی‌ها را بدهد و برود. روزی مقابل در باشگاه یک خانم آذری جلوی من را گرفت و گفت آقای عابدینی شما در این ساختمان چه می‌کنید. این ساختمان،‌ساختمان کلاهبرداران است. من به این خانم گفتم دفتر من در یکی از طبقات ساختمان است. ولی به تعبیر این خانم حاضر نیستم پول کلاهبردی و پول مردم وارد باشگاه داماش شود. هر چند قویدل باید 4 میلیارد بدهی‌اش را بدهد و برود. او قرار بود 5 و نیم میلیارد تومان پول بیاورد که فقط 900 میلیون تومان داده است

  

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید 

 

 

 

توسط |۱۳۹۸/۶/۲۳ ،۱۹:۵۵:۱۰ +۰۰:۰۰اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۱|دسته‌بندی: داماش|برچسب‌ها: |بدون دیدگاه

ثبت ديدگاه