وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : امیر عابدینی با بیان اینکه مشکلات مالی باشگاه داماش برطرف خواهند کرد، اظهار داشت: سیروس محجوب برای خریدن باشگاه داماش همه جور شعار داد اما حرف های او در حد همان شعار باقی ماند و شکل عملی به خود نگرفت.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس ، وی در خصوص خواسته های سیروس محجوب برای خرید باشگاه داماش گفت: خواسته سیروس محجوب این بود که می‌گفت از ما ضمانت نگیرید و مثل مالکین قبلی چک بگیرید، ما گفتیم اگر به مانند چک‌های مالکان قبلی، چک‌های او برگشت خورد چه کار کنیم؟ او هم ادعا داشت اگر دو تا از چک‌های برگشت خورد قرار داد فسخ شود و در صورت فسخ ما باز هم بدهی‌های زیادی را خواهیم داشت.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل داماش ادامه داد: به سیروس محجوب گفتیم مگر وضع مالی تو خوب نیست پس به ما ضمانت نامه بانکی بده، در وهله نخست قبول نمی‌کرد اما بعد از اصرار ما پذیرفت ضمانت نامه مالی بدهد، اما دوباره پشیمان شد. متاسفانه حرف و عمل سیروس محجوب دو تا بود.

 

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان خاطر نشان کرد: سیروس محجوب یک قرارداد با ما داشت که عملی نشد. یک قرارداد با فدارسیون فوتبال داشت که عملی نشد، یک قرارداد با تیم پرسپولیس در زمان مدیرعاملی عباس انصاری‌فرد داشت که عملی نشد. معلوم می‌شود او با آمدن در فوتبال می‌خواهد اسمش مطرح شود و الان خود شما در گوشه ای از ذهنتان اسم محجوب حک شده است، حالا دیگر مهم نیست.محجوب تشخیص داد نیاید، ما هم نمی‌توانیم او را زور کنیم تا امور باشگاه را در دست بگیرد. به امید خدا خودمان تیم را جمع می‌کنیم و مشکلی نیست.

 

عابدینی در خصوص اینکه چرا در دیدار تیم های داماش و استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر نبود گفت: احتمال اینکه ما بازی را ببریم زیاد بود و من گفتم پیش رفقای استقلالی خوب نیست شاهد باخت آنها باشم، من مطمئن بودم استقلال را شکست می‌دهیم، بعد از آنکه سه امتیاز را از سپاهان گرفتیم می‌دانستم که می‌بریم، در سوی دیگر هم استقلال هفته قبل توانسته بود فولاد را ببرد و بازیکنان این تیم اشباع شده بودند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید