وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: من نسبت به این رأی اعتراض دارم و حرف‌هایم را در کمیته استیناف خواهم زد. نمی‌دانم مسئولان کمیته انضباطی چرا بعد از چند ماه حکمی بر علیه تیم داماش صادر کردند. تیمی که جزو فانوس به دست‌ها است و شرایط مالی خوبی هم ندارد. 

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر عابدینی عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق در ادامه اظهار داشت: صدور این احکام برای فدراسیون فوتبال خوب نیست و ساختار این فدراسیون را نادرست جلوه می‌دهد.

وی بیان کرد: تماشاگران کدامیک از تیم‌ها در یک فصل دوبار از بازی خانگی محروم شده‌اند و یک امتیاز هم از آنها کسر شده است. آیا تیم ملوا‌ن بندر انزلی‌ در بازی دربی‌ اصلا ‌تخلفی مرتکب نشده که کمیته انضباطی جریمه‌اش کند؟ 

 

متن کامل در ادامه مطلب

عابدینی اظهار داشت: هواداران ملوان انزلی هم شیشه‌های اتوبوس را شکستند اما کمیته انضباطی این تیم را محکوم نکرد به هر حال کنترل تماشاچی‌ها در دست ما نیست که بتوانیم آنها را در سکو‌ها اداره کنیم.
عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: محرومیت تماشاگران نسبت به کسر امتیاز بهتر است. کسر امتیاز غیر قانونی بود اما محرومیت تماشاگران قانونی است.

وی بیان داشت: اگر تیم داماش گیلان مقصر بازی دربی است تیم ملوان بندر انزلی تقصیری نداشته که کمیته انضباطی هیچ جریمه‌ای برای این تیم در نظر نگرفته است؟

 

عابدینی تصریح کرد: هیچ محرومیتی شامل حال تیم‌های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس و استقلال نمی‌شود به نظرم این بی‌انصافی است .

عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان در ادامه اظهار داشت: تیم داماش در اوج بحران قرار دارد. مدیرعاملش کنار رفته و بی‌پول است. تیم داماش چند ماه پیش تخلفی کرده و الان حکمش صادر می‌شود. به نظرم کمیته انضباطی می‌توانست با جریمه نقدی این قضیه را مدیریت کند.

 

وی درباره پرونده‌اش در کمیته انضباطی گفت: پرونده من همواره باز است و بسته نمی‌شود چرا که آدم چابلوسی نیستم.

عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان ادامه داد: من هنوز در مورد بودجه فدراسیون فوتبال حرف دارم. در مجمع فدراسیون فوتبال بودجه فدراسیون درست نبود که ما آن را ارجاع دادیم تا درست کنند من سوالم این است که چرا مسئله بودجه را رها کردند؟ کفاشیان گرفتار تیم ملی است اما نباید کار‌های دفتری و اداری فدراسیون فوتبال تعطیل شود.

وی بیان کرد: من مطالبی در مورد مظفری‌زاده گفتم که وی با چند نفر تیمی کار می‌کند و تیم آنها مشکل دارد. به هر حال هیچ کسی نمی‌تواند مرا نسبت به موضوعی بترساند.

 

عابدینی گفت: اگر حرف بزنیم جنجال درست می‌شود و بخواهیم هم سکوت کنیم حق مردم تضییع می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: من فقط در مورد تیم خودم حرف زدم و درباره فدراسیون فوتبال و داوری حرف نزدم. بر این اساس فقط در مورد مسائل استان گیلان صحبت‌هایی مطرح کردم که کمیته انضباطی برایم پرونده درست کرده است.

 

عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان بیان کرد: جا دارد از مسئولان استان گیلان تشکر کنم. آنها با سعه صدر با مشکلات تیم داماش گیلان برخورد کردند. همچنین فرماندار استان گیلان قرار است از تیم داماش حمایت کند تا سه بازی باقیمانده را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی گفت: استاندار به شهرداری گیلان دستوراتی داده تا مشکلات داماش را برطرف کند. امیدوارم این دستورات تاثیر‌گذار باشد و فاصله حرف تا عمل زیاد نباشد.

 

وی در مورد وضعیتش در تیم داماش گیلان افزود: مسئولان داماش چه استعفایم را قبول کنند و چه نکنند من حاضر نیستم با این شرایط ادامه دهم. بر این اساس قرار است یک جلسه برگزار شود و مدیرعامل جدید انتخاب شود. من همچنان عضو هیئت مدیره داماش هستم اما دیگر نمی‌خواهم مدیر عامل باشم.

عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان درباره گزینه‌های مدیر‌عاملی داماش گیلان گفت: من صبر می‌کنم اول مسئولان داماش گیلان گزینه‌های مدیر‌عاملی را پیشنهاد دهند. اگر آنها گزینه‌ای مدنظر نداشته باشند آن وقت گزینه مد‌نظرم را معرفی می‌کنم.

 

عابدینی در مورد انصراف محجوب، مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: من دیروز با محجوب صحبت کردم تا وی را از تصمیمش منصرف کنم اما محجوب دلش پراست و قصد ادامه کار ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: محجوب با پول و دلش به باشگاه ملوان آمد اما برخی از افراد با کارها و رفتارشان وی را آزا می‌دهند.

عابدینی تصریح کرد: فردی که مالک باشگاه است حق دارد نظر بدهد. محجوب فقط وظیفه‌اش تدارک و تامین منابع مالی نیست بلکه حق تصمیم‌گیری دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: مسئولان در ابتدای حضور محجوب گفتند که بدهی ملوان سه میلیارد تومان است اما الان بدهی باشگاه را ۸ میلیارد اعلام کرده‌اند به هر حال محجوب خسته شده و قصد دارد از ملوان برود.