وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : اگر پرسپولیس ببریم و به فینال برویم از حساب شخصی ام مبلغ 2 میلیون تومان برای هر بازیکن درنظر گرفته ام و بلافاصله پس از مسابقه به آنها می دهم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در آستانه بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس از مرحله نیمه پایانی جام حذفی کشور درباره تقابل با تیم سالهای گذشته اش اظهار داشت:این ذات فوتبال است که فوتبال را لذت بخش می کند.این اتفاقات اصالت فوتبال را به رخ می کشد تا رفتار جوانمردانه دیده شود و مورد تاکید و احترام قرار بگیرد.

وی ادامه داد:اینچنین است که رونالدو آن صحنه زیبا را خلق می کند.با پیراهن رئال به منچستر گل می زند،شادی نمی کند و از هم تیمی هایش هم می خواهد از او توقع شادمانی نداشته باشند.در آن لحظه او به تعهدش به تیم فعلی خود پایبند بوده است اما از آنجا که استاد و مربی اش ،آلکس فرگوسن و هواداران منچستر غمگین هستند،به پاس سالهای حضورش در این تیم شادی نمی کند.از این نگاه شادی من از پیروزی مقابل تیم سابقم ،دقیقا در راستای تایید عدالت و انصاف در فوتبال است اما منکر نمی شوم که علاقه ام به پرسپولیس فراتر از اتفاقات و رخدادهای روزانه فوتبال است.در واقع از شکست پرسپولیس غمگین می شوم اما داماش خانه ام محسوب می شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

عابدینی با اشاره به حمایت هواداران داماش از این تیم طی ماههای گذشته گفت:به نظرم در رشت فرهنگ متفاوتی از فوتبال جا افتاده است.فرهنگی که هر موقع نیاز به حمایت هست،آنها وارد می شوند و مشکل تیمشان را حل می کنند.همین روزها که آنها فکر می کند داماش نیاز به پشتیبانی دارد به شدت از مجموعه حمایت می کنند.من این غیرت و تعصب را در کمتر جایی دیدم.

مدیرعامل داماش در پاسخ به این پرسش که چقدر برای تیمش شانس پیروزی در بازی روز شنبه قائل است عنوان کرد:ما در قالب تیمی و فوتبالی برنده بازی روز شنبه هستیم.در بازی اخیر در لیگ برتر در تهران هم روی یک حادثه و هوشیاری غلام رضایی که پنالتی گرفت شکست خوردیم.اگر آن اتفاق نمی افتاد،حداقل یک مساوی می توانستیم بگیریم.فرصت های دیگری هم داشتیم که در نهایت نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

 

وی درباره اظهارنظر مازیار زارع که پس از شکست سنگین ملوان در جام حذفی مقابل پرسپولیس گفته بود که جام حذفی را برای قهرمانی پرسپولیس برگزار می کنند گفت:من نمی دانم منظور زارع از این اظهارنظر چه بوده است ولی از دید من وقتی بحث آسیایی پیش می آید همه کارشناسان می پذیرند که زیبایی فوتبال در این است که هر سال یک تیم جدید هم فرصت حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کند.سپاهان و استقلال هستند،تراکتورسازی هم باشد.چه ایرادی دارد؟حالا این فصل،داماش باشد.این پویایی فوتبال را به رخ می کشد.من فکر می کنم قهرمانی داماش در جام حذفی نشان دهنده پیشرفت و توسعه فوتبال ایران است و باید از آن استقبال کرد.

مدیرعامل داماش درباره قضاوت سعید مظفری زاده در بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: من به تواناییهای مظفری زاده اعتقاد کامل دارم اما امیدوارم شنبه روز خوب این داور باشد.در واقع امیدوارم مظفری زاده در این مسابقه از کلاس بالای خودش محافظت کند. هر چند او در سالهای گذشته نسبت به پرسپولیس در برخی مسابقات گرایش داشته است.این مساله ای است که در بازی های گذشته حس کردم و امیدوارم مظفری زاده روز شنبه خلاف این را ثابت کند.

 

وی درباره اینکه آیا برای بازی مقابل پرسپولیس جلسه ای با کادر فنی تیمش داشته است یا نه اظهار داشت:با هم حرفهای اولیه را زده ایم.دوستان ارنج را گفتند و من هم نظرم را گفتم.بعید می دانم ضرورتی داشته باشد که بخواهم خیلی به بازی ورود کنم و کادر فنی خودش بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

مدیرعامل داماش افزود:ما خوب بازی می کنیم ولی بد گل می خوریم.در همین بازی تراکتورسازی،سوار بر بازی بودیم اما به یکباره دو گل خوردیم و شیرازه مان از هم پاشید.سرمربی بزرگ تراکتورسازی هم به این مساله اشاره کرده بود که ما فرصت های زیادی داشتیم.

وی درباره حضور مهدی مهدوی کیا در رشت و سابقه ای که این بازیکن در داماش دارد گفت:مهدی هرگز از خاطرات فوتبال ما محو نمی شود.او فقط در فن اسطوره نیست و در اخلاق هم بزرگ است.مردم رشت هم از مهدی خاطرات خوبی دارند و کانون هواداران قصد دارد از این بازیکن تقدیر کند.من معتقدم باید از این شخصیت در فوتبال باز هم استفاده کرد و اجازه ندهیم سرمایه هایمان به این راحتی بروند.در کل رفتار گل محمدی و مهدوی کیا در برنامه آخر سال گذشته 90 شیرین بود.

 

مدیرعامل داماش درباره بازی با پرسپولیس افزود:من این مسابقه را یک بازی حساس و تعیین کننده می دانم.به همین دلیل جیب هایم را تکانده ام و اگر تیم به پیروزی برسد پاداش خوبی را به بازیکنان می دهم.البته ما به اندازه رویانیان و رحیمی نمی توانم پاداش بدهم اما اگر پرسپولیس ببریم و به فینال برویم از حساب شخصی ام مبلغ 2 میلیون تومان برای هر بازیکن درنظر گرفته ام و بلافاصله پس از مسابقه به آنها می دهم.

عابدینی درباره اینکه سرانجام مالکیت باشگاه داماش چه شد گفت:مالک باشگاه داماش مردم و هوادارانش هستند.این مدت واقعا فکر و ذکرم به بازی پرسپولیس بوده است و نمی خواهم در این شرایط به مسائل دیگر فکر کنم.بنابراین پس از بازی روز شنبه در این باره حرف می زنم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید