وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در این دنیا چقدر درحال ذلیل شدن هستیم که انسان‌های لمپن می‌خواهند در موردمان تصمیم بگیرند.

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت‌‌‌وگو با فارس، در مورد اینکه قویدل مالک باشگاه داماش اعلام کرده او را از مدیرعاملی برکنار و از طریق باشگاه از عابدینی شکایت خواهند کرد، گفت: این کار که اتفاقا خوب است حق حقوق کسی را نمی‌توان با شکایت زیرپا گذاشت و شکایت تضییع حقوق دیگران را نمی‌کند.

 

وی افزود: من موضعی دارم و آن این است که شما ابتدا دیون خودتان را پرداخت کنید. دیونتان را ابتدا پرداخت کنید و بعدا به تعهدات خود عمل خواهید کرد. شما دیونی که باید بدهید پرداخت کنید و سپس با من دعوا و شکایت کنید. چک‌هایی که دست مردم است و آن چک‌هایی از شما دست من است و برگشت خورده پرداخت کنید و آن وقت خودم روز سه شنبه اعلام استعفا خواهم کرد چون تو نمی توانی من را برداری.

 

عابدینی تاکید کرد: بر اساس قانون تجارت، قرارداد فی‌مابین بر اساس بیع نامه ایشان نمی‌تواند من را برکنار کند. او با من قرارداد پیمان مدیریت دارد که در آن مدیرعامل می‌تواند این قرارداد را فسخ کند اما در آن صورت باید یک میلیارد پول به من پرداخت شود. شما این کارها را انجام بده و آنوقت هر که را دوست داشتید برای تیم انتخاب کنید.

مدیرعامل داماش در مورد این که چرا اعلام می‌کند سه شنبه استعفا می‌دهد، گفت: برای اینکه قویدل اعلام کرده دوشنبه قرار است پرداخت‌ها را انجام دهد و اگر این کار را کرد، خودم سه‌شنبه استعفا می‌دهم. مگر 4 بار قبل از این اعلام نکردیم که استعفا می‌دهیم اما هر بار التماس کردند و اجازه ندادند حالا ماشین‌ فروختند و 400، 500 میلیون تومان پول دستشان آمده و فکر می‌کنند که اول امیر عابدینی نباید باشد.

 

عابدینی در مورد اینکه به نظر می‌رسد اتفاقاتی که در یک ماه گذشته رخ داده بود نشان می‌داد مالکان نمی‌خواستند او به کارش ادامه دهد، عنوان کرد: در قراردادی که برای بیع نامه بستیم ناظر قضایی یک اختیار و مسئولیت به من داده است بنده مسئول هستم عملکرد باشگاه را گزارش کنم اگر من حضور نداشته باشم، این وظیفه در اختیار کس دیگری قرار می‌گیرد تا ناظر شود. اما او این دقت و کاری که من بلد هستم را نمی‌تواند به همین سادگی انجام دهد آن ها هم به نوعی من را می خواهند و هم نمی خواهند. حالا این که من را نمی خواستند باید گفت که ما در دنیا چقدر داریم ذلیل می شویم که انسان‌های لمپن می‌خواهند در موردمان تصمیم بگیرند. اگر می‌توانستید در مورد من تصمیم بگیرند،‌دیگر با شما قرارداد نمی‌بستم. در قرارداد قیودی داریم که او نمی تواند من را کنار بگذارد مگر اینکه خودم بخواهم.

وی خاطرنشان کرد:‌به شدت نگران وضعیت داماش گیلان هستم. داماش هویت یک شهر است که متاسفانه می‌خواهند آن را از بین ببرند برای این موضوع بسیار ناراحت هستم و واقعا دلم می‌سوزد که برخی با بچه‌‌بازی‌هایشان شرایط را این گونه رقم زدند.

مدیرعامل داماش گیلان تأکید کرد: هر روز افراد زیادی مقابل در دفتر من حضور دارند که اگر یک نفر اینجا بیاید و ببیند مردم چه می گویند همه چیز مشخص می شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید