وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : این فدراسیون به راحتی حق تیمها و بازیکنان را تضییع می کند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز امیر عابدینی در خصوص عدم انتخاب جهانبخش به عنوان پدیده لیگ برتر اظهار داشت: چه کسی شایسته تر از او برای رسیدن به این عنوان بود؟کدام بازیکن زیر 19 سال در فوتبال ایران ترانسفر شده؟شما کسی را سراغ دارید بدون اینکه در لیست تیم ملی باشد مورد توجه 3 تیم اروپایی قرار گیرد؟من واقعا از کسانی که این انتخاب را کردند تعجب می کنم.

 

وی افزود:من نمی توانم جواب تلفن این بچه را بدهم.رویم نمی شود به خدا.آخر این چه فدراسیونی است که یک زنگ نمی زنند تا ببینند بازیکن ایران است یا نه.من شنیدم چون فکر می کرده اند ایران نیست او را انتخاب نکردند.

 

وی افزود:این فدراسیون فدراسیون تضاد است.آنجا که می خواهند و نیاز دارند اهل برنامه و تعامل می شوند آنجا که نیاز ندارند دیگر کاری به کارت ندارند.یک روز در جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ به عنوان نماینده کفاشیان شرکت کردم اما او قبلا نظرش را به تاج گفته بود.خب حضور من به چه دلیل بود؟دفعه بعد که زنگ زدند گفتم که بروید نظر کفاشیان را از خودش بپرسید.البته تاج کارش را بلد است و خوب هم کار می کند.

 

وی که از عدم انتخاب جهانبخش شاکی بود ادامه داد:این فدراسیون جاهایی حقت را تضییع می کند که باورت نمی شود.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص فصل نقل و انتقالات و عملکرد باشگاه داماش گفت:من راضی ام.نسبت به وسعی که داریم خوب تیم بستیم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم انتقال آبشک به پرسپولیس آیا وی انگیزه لازم برای ادامه بازی در داماش را دارد،گفت:چرا نداشته باشد؟مردم رشت حق دارند که تیم خوب داشته باشند.من دو بازیکن جوان خودم را از دست دادم.هر کسی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند اما تیمی مثل پرسپولیس که همه چیز را می خرد باید حق داماش و مردم رشت را می داد.قیمت او دو میلیارد بود اما من یک میلیارد گفتم.نصف قیمت حساب کردم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید