وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بسیار زیادی در سقوط داماش نقش داشتند که شاید فرصت نباشد من به همه آنها اشاره کنم. داماش اصلا شرایط خوبی ندارد و من در این وضعیت 3 راه حل را پیش روی مسئولان استانی می گذارم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از آی اسپورت امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان با بیان جملات بالا در خصوص وضعیت باشگاه داماش ادامه داد: یکی اینکه تیم را اداره کنند یعنی بیایند امضا کنند که هزینه های تیم را می دهند و من با قوه قضاییه صحبت می کنم که تیم را به آنها بدهند، یکی اینکه تیم را بفروشند و دیگری اینکه داماش را منحل کنند.

 

من دلم نمی آید این تیم منحل شود اما واقعیت این است که بضاعت مسئولان استانی گیلان در حد لیگ دسته اول هم نیست. من سوالی دارم؟ سپیدرود، شهرداری لنگرود و چوکا الان کجا هستند؟ آنها نمی خواهند موفق باشند. من 3 سال جان کندم داماش را در لیگ یک نگه داشتم آن وقت می روند پشت سرم حرف می زنند و می گویند تا عابدینی باشد کمک نمی کنیم. الان چرا حرفی نمی زنند؟ من می دانم که چرا اینطور است. آنها بدهکارند و باید حرفی هم نزنند.

 

مدیرعامل داماش با اشاره به مشکوک بودن اتفاقات بازی راه آهن و ذوب آهن تاکید کرد: از نظر من اراده ای در فدراسیون و سازمان لیگ وجود داشت که تیم داماش به لیگ یک برود. ذوب آهن چطور می شود دو بازی آخرش را مثل آب خوردن ببرد. چطور می شود مدیرعامل راه آهن یک هفته قبل از بازی به بازیکنانش لوح غیرت بدهد؟ این ها چه معنایی می دهد؟ راه آهنی که پرسپولیس را آنطور کلافه کرده بود چطور در زمین خودش اینطور بازی می کند؟ چرا بازی های 4 تیمی که شانس سقوط داشتند را پنجشنبه برگزار نکردند؟ چرا بازی ها افتاد ساعت 7؟ آقایان در وجدان خود باید جواب بدهند.

 

عابدینی همچنین گفت: سناریو را طوری طراحی کرده بودند که داماش بیفتد. چرا داور برای راه آهن پنالتی نمی گیرد؟ مثل همان دو پنالتی که در بازی با ذوب آهن برای ما نگرفتند. اگر آن را می گرفتند ما برده بودیم، یعنی ما 28 امتیاز داشتیم و ذوب آهن 23. آنوقت ذوب آهن دیگر به ما نمی رسید. واقعا متاسفم که چنین مسائلی در فوتبال ایران رخ می دهد.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آینده داماش چگونه است، افزود: من نمی دانم. دیگر وظایفم را انجام داده ام. این مسئولان استان هستند که باید پاسخگو باشند. همان هایی که یک فصل کمکی نکردند وقتی دیدند تیم دارد می افتد برای اینکه خودی نشان دهند برای آن یکی تیم گیلان پاداش گذاشتند.