افشین ناظمی جایگزین حمید درخشان شد و هدایت داماش را بر عهده گرفت. نتایج وی با داماش بد نبود اما آیا عابدینی با ناظمی برای فصل بعد ادامه می‌دهد یا به فکر جانشین برای ناظمی است؟ به گزارش وارش اسپرت مدیرعامل داماش در این زمینه به تسنیم گفت: زوج دارکو – ناظمی خوب جواب داد. ناظمی را به کلاس‌های مربیگری می‌فرستم و با دارکو آغاز می‌کنیم تا کلاس‌های ناظمی تمام شود. می‌خواهم این فرصت را به ناظمی جوان بدهم که با داماش ادامه دهد. وی 2،3 سال است کنار داماش حضور دارد و روزبه روز بهتر می‌شود. ناظمی با دارکو کار و تجربه پیدا کرده است.

 

عادل فردوسی‌پور در برنامه نود با پخش صحنه‌ای از دیدار داماش با نفت‌تهران در هفته گذشته اعلام کرد که عابدینی در حال صحبت با پزشک داماش و دخالت در ارنج این تیم است. مدیرعامل داماش درباره این موضوع گفت: از زمان شروع برنامه نود تاکنون درباره این مسئله حرف زده و من هم در برنامه‌اش جواب این اتهامات را دادم ولی فردوسی‌پور چون با بعضی‌ها دوست است و در رفاقت باید کارهایی بکند این مسائل را عنوان می‌کند. وی این موضوع را بی نمک کرده است.

 

عابدینی ادامه داد: پزشک تیم در حال حرکت زنگ می‌زند که کوشکی باید بستری شود چون مصدوم است. این مسئله نشان می‌دهد که پزشک تیم نگران وضعیت بازیکن است. تصاویر نشان می‌دهد پزشک پشت به زمین در حال رفتن به رختکن است. عابدینی اگر درباره ارنج تیم با کسی حرف بزند با پزشک صحبت نمی‌کند، با مربی و سرپرست صحبت می‌کند!

وی تاکید کرد: فردوسی‌پور این صحبت‌ها را می‌کند که نمک برنامه‌اش را زیاد کند. حرف من با وی این است که چطور او می‌تواند یک آدم جدیدی به برنامه‌اش بیاورد و آن را مدیرعامل یا قائم مقام باشگاه داماش معرفی کند؟ این شخصی که جواب من را در برنامه نود می‌داد چه کسی بود؟ مگر من مدیرعامل داماش ایرانیان نیستم، پس چطور این شخص را نمی‌شناسم؟

 

مدیرعامل داماش با بیان اینکه می‌داند جریان کارهای فردوسی‌پور چه چیزی است، گفت: آقای فردوسی‌پور! کسانی که سر تو را کلاه گذاشتند را قائم مقام داماش خطاب می‌کنی و روی برنامه‌ات می‌آوری؟ فردوسی‌پور این کار را می‌کند چون دوستی در صداوسیمای گیلان دارد که می‌خواهد امیر عابدینی را تخریب کند. همیشه از برنامه نود حمایت کردم ولی فردوسی‌پور گاهی مواقع ظلم فاحشی کرده و معیار و خلاق را منتفی می‌کند. میکروفن روبروی وی است و به کسی هم فرصت حرف زدن نمی‌دهد و صدا و سیما هم نیز از او حمایت می‌کند.

عابدینی درباره وضعیت داماش گیلان عنوان کرد: سال آینده چه اسپانسر بگیریم و چه نگیریم و چه خریدار داشته باشیم و چه نداشته باشیم بدون خریدار قبلی(شهرام قویدل) ادمه می‌دهیم. یاد گرفته‌ایم با حداقل‌ها زندگی و هزینه‌ها را تامین کنیم.

وی در خصوص فینال جام حذفی بین پرسپولیس – سپاهان اظهار داشت: این سپاهانی که من دیدم پرسپولیس را شکست می‌دهد. سپاهان در بازی با استقلال به این تیم باج نداد و در جام حذفی هم استقلال را حذف کرد. در همین بازی با استقلال در لیگ برتر دقایق آخر و آن هم مدافع خودشان به تیم خودشان گل زدند. بر اساس همین سپاهان قهرمان جام حذفی خواهد شد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید