وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه مجوز لازم برای فروش این باشگاه از مالک آن دریافت شده است، گفت: قیمت در نظر گرفته شده برای باشگاه داماش با محاسن بسیاری که دارد، غیرمنصفانه نیست.

 

امیرعابدینی در مورد آخرین وضعیت فروش امتیاز باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از پیگیری‌های جدی که انجام گرفته است، بعضی دوستان از شهر رشت دنبال خرید امتیاز تیم هستند، همچنین از برخی شهرهای دیگر هم پیشنهاداتی داشتیم که همه اعلام کردند به شرط انتقال امتیاز را خریداری خواهند کرد اما انتقال تیم از شهر رشت مقدور نیست.

 

وی  با بیان اینکه مبلغ پیشنهادات و مبلغ فروش باشگاه را نمی‌خواهد رسانه‌ای کند، اضافه کرد: مجوز لازم برای فروش باشگاه را هم از مالک اصلی باشگاه دریافت کردیم که مسئولان امر پیگیر این مسئله هستند تا شرایط لازم برای واگذاری امتیاز باشگاه را به بهترین پیشنهاد دهنده، فراهم کنند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: باشگاه داماش استانداردهای لازم برای حرفه‌ای شدن را دارد و کسانیکه امتیاز آن را می‌خرند، از این نظر مشکلی نخواهند داشت. علاوه بر این بازیکنان خوبی در تیم داماش حضور دارند که برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارند. در مجموع قیمت در نظر گرفته شده برای باشگاه داماش با محاسن بسیاری که دارد، غیرمنصفانه نیست.

وی در مورد مذاکره با اتحادیه فوتبال برای کسب پروانه حرفه‌ای شدن یادآور شد: هنوز قراردادی را امضا نکرده‌ایم اما پس از توافق فدراسیون با اتحادیه، امیدواریم کارهای لازم در این خصوص انجام شده و صددرصد مطمئنم مجوز را خواهیم گرفت.

 

عابدینی در مورد عملکرد تیم گهر زاگرس دورود هم اظهار داشت: این تیم با هدایت پسرم حسین عابدینی، تلاش سایر مسئولان، زحمات داود مهابادی و بازی کردن نفرات تیم با جان دل، در مرحله گروهی برابر اکثر مدعیان نتایج خوبی را کسب کرد و در نهایت در روز پایانی توانست جواز حضور در دیدار پلی‌آف را کسب کند.

وی با اشاره به حمایت خوبی که هواداران از این تیم انجام داده‌اند، افزود: با تساوی ارزشمندی که این تیم در بوشهر برابر ایرانجوان کسب کرد، به نظرم کار برای‌شان تمام شده و لیگ برتری هستند، مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد. البته این تیم در مجموع شایسته رسیدن به این مرحله و صعود به لیگ برتر بود.

پدر مدیرعامل باشگاه گهر زاگرس دورود با اشاره به اینکه این شهر از نظر ورزشگاه و زیر ساخت‌ها شرایط لازم برای لیگ برتری شدن را ندارد، تصریح کرد: درصورت لیگ برتری شدن تیم گهر زاگرس، سهام آن به بهترین مشتری‌ها فروخته می‌شود که در حال حاضر از شهرهای مشهد، ارومیه و تهران پیشنهاداتی مطرح شده است. در این شرایط امتیاز یک تیم دسته اولی را خریداری می‌کنیم و با رساندن شرایط آن به استاندارهای AFC، تمام تلاش‌مان را برای لیگ برتری شدن آن تیم انجام خواهیم داد.

 

منبع : خبرگزاری مهر