وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داوری را برای ما انتخاب کردند که هواداران روی او حساس بودند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز امیر عابدینی درباره کسر یک امتیاز از داماش گیلان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه شاهد بودند آقای صالحی دو پنالتی را برای ما نگرفت و از طرفی همین داور سال گذشته در بازی داماش و ملوان بازی را به جنجال کشید. اتفاقات دربی گیلان در سال گذشته باعث شد صالحی از سوی کمیته داوران محروم شود. من احساس می کنم دست هایی در کار است که همین داور را برای مردم گیلان می گذارند تا دو پنالتی نگیرد و تماشاچی ما از کوره در برود.

 

وی ادامه داد: آقایان می گویند هوادار ما فحاشی کرده است. یک نفر به من بگوید لفظ «داور اه اه» در کدام فرهنگ لغت فحاشی محسوب می شود؟ داور باعث ایجاد تنش در بازی شده و هواداران هم واکنش نشان دادند. جالب است که کمیته انضباطی دقیقا بعد از پیروزی ما مقابل گسترش فولاد این حکم را اعلام می کند. بدون اینکه هشداری بدهند. آن هم برای تیمی که با چنگ و دندان اداره می شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل داماش همچنین گفت: سوال دوم من است که یک مدیرعامل چگونه می تواند سکوها را اداره کند؟ مگر شما پول بلیت فروشی به من می دهید، مگر همه چیز روی اصول است که من بتوانم همه تماشاچیان را کنترل کنم؟ نباید به خاطر 20 نفر کل هواداران و تیم را زیر سوال برد. در انزلی هر بلایی خواستند سر ما آوردند اما آقایان ملوان را تشویق کردند. به آقای حسن زاده گفتم مگر شما فحش شنیدی؟ می گوید خیر. گفتم پس چرا اینگونه حکم دادی؟ گفت روی گزارش داور. گفتم داور اشتباه کرده است به شما گزارش داده است. این کار فقط وظیفه ناظر بازی است. جالب اینکه ناظر داوری مسابقه در برنامه نود اعلام می کند دو پنالتی ما گرفته نشده است.

 

عابدینی حرف هایش را اینگونه ادامه داد: کمیته انضباطی مسئولیت انضباط دادن دارد، نه اینکه بیاید فقط جریمه کند. باید ببینیم دستورالعمل ها چیست. تازگی ها هم مد شده تماشاچی متلک می گوید و داور را با تشویق کردن دست می اندازد. این درست است؟ من نمی دانم روی چه معیار و اخلاقی این کارها انجام می شود.

وی تاکید کرد: فوتبال را دارند بیمار می کنند. تماشاچی نگران است و می خواهد با نتیجه تیمش به منزل برگردد اما با این شرایط که نمی شود. وقتی سر یک تیم اینقدر راحت بریده می شود، تماشاچی ساکت بنشیند. مردم ما حقشان را می گیرند. نظام ما برای این با کل دنیا مشکل دارد که مردم ما یکسری حقوق دارند که آنها را می خواهند. به هر حال ما کمیته استیناف اعتراض کردیم.

 

عابدینی در ادامه به مدیران دیگر فدراسیون تاخت و گفت: مدیران فدراسیون فوتبال دربست غیر فوتبالی اند. هیچ چیز از فوتبال نمی دانند. نه مدیریت فوتبال، نه ارتباطات فوتبال، نه تنش های فوتبال، نه هنجارها و نه زیبایی ها. همه چیز را لگدمال کرده اند. آقایان می گویند فحاشی اما همین استفاده از فحاشی خودش بی اخلاقی است. بگویید ناسزا که بتوانید سزای اعمال را بدهید.

وی درباره مشکلات مالی داماش تاکید کرد: ما مشکل مالی نداریم. مدیریت ظام فوتبال کشور با مشکل مواجه است. وقتی عناصر برگزار کننده مسابقات مثل زمین، بلیت فروشی، حق پخش و … را به من مدیر نمی دهند این مسائل پیش می آید.

 

مدیرعامل داماش درباره لغو اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: هر دم از این باغ بری می رسد. من نمی دانم برنامه ریزی فدراسیون را چه کسانی انجام می دهند. کار را به ما ندادند و دادند به یکسری از ما بهتران. فیفادی ها روزهایی است که ما نباید آنها را به سادگی از دست بدهیم. ما باید آن زمانی که درگیر مسابقات مقدماتی بودیم و فقط دنبال صعود بودیم فکر این را می کردیم که اگر صعود کردیم باید چه بکنیم. باید برنامه هایمان را می بستیم که حالا به چه کنم چه کنم نیفتیم.

 

عابدینی در ادامه گفت و گویش ، در پاسخ به این سوال که مگر می شود در کشور غنی ایران کمتر از یک میلیارد پول نباشد که تیم ملی به اردو برود، اظهار کرد: در جلسه ای که دکتر روحانی با ملی پوشان برگزار کردند، بنده حضور داشتم و با گوش های خودم شنیدم که ایشان به بچه ها گفتند هیچ دغدغه و نگرانی از اینکه اردویتان لغو شود و پشت مرزها بمانید نخواهید داشت. ما باید ببینیم آیا آقایان در جلسه با سرپرست وزارت ورزش از وی پول خواستند؟ یا از آقای روحانی درخواست کمک کردند؟ این رقم ها برای مملکت ما رقمی نیست.

 

وی درباره این شایعه که گفته می شود، اردوی تیم ملی به خاطر حضور استقلال در لیگ قهرمانان لغو شده است، عنوان کرد: اگر اینطور باشد، من عقلم جواب نمی دهد. ما باید پیش بینی هر چیزی را بکنیم. اردیبهشت ماه لیگ ما تمام است و باید برویم جام جهانی. زمانی برای آماده سازی نداریم. با این شرایط به برزیل می رویم و آنجا هم می شویم زنگ تفریح. با این شرایط باید به کی روش حق بدهیم که سر بازی قهرمان ایران بخوابد!

مدیرعامل داماش درباره شایعه سرپرستی اش در باشگاه پرسپولیس گفت: خدا شاهد است هیچ صحبتی با من نشده است. من فکرم به بچه ای است که بغلش گرفته ام و گریه می کند.

 

عابدینی درباره شرایط داماش افزود: قطره چکانی به تیم پول تزریق می کنیم و بچه ها هم به قدری کرامت دارند که مشکلات را بازگو نمی کنند. به آنها گفتم وقتی پدرت ندارد، به رویش نیاور.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد دهند، قبول می کنید به عنوان سرپرست پرسپولیس فعالیت کنید، بیان داشت: اجازه بدهید در این باره سکوت کنم.

وی در پایان درباره بازی با سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و کارمان سخت است. با این حال برای برد مقابل این تیم بازی می کنیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید