وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : چه کسی گفته بود که قرار است تیم داماش از رشت برود که الان عده ای می گویند تیم می ماند و از تلاش خود و گفته بعضی از بزرگان مایه می گذارند.

 

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود: داماش مال رشت است و شعبه این باشگاه در این شهر است حتی چند ماه قبل که مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان طی نامه ای ثبت باشگاه در رشت را خواستار شده بود بنده در پاسخ نوشتم تا نقل و انتقال جدید صورت نگرفته اینکار معنا و مفهومی ندارد و قطعا پس از نقل و انتقال باشگاه جدید در رشت ثبت خواهد شد.

 

عابدینی افزود: من در آن نامه تاکید نموده بودم که این را بدانید که داماش همیشه در رشت ماندگار خواهد بود.
مدیر عامل باشگاه داماش همچنین با اشاره به نامه چندی پیش خود به استاندار گیلان اظهار داشت : در آن نامه قید کرده بودم که کاری کارستان بنمایید و برای رفع مشکلات این باشگاه از همه دستگاههای استان بخواهید تا آنجا که می توانند کمک و مساعدت نمایند و بازوی داماش باشند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

عابدینی ادامه داد: اینها درحالیست که وقتی داماش در پایان لیگ برتر به نتایج خوبی رسید تبلیغات گسترده ای در شهر رشت انجام شد و حتما عده ای از هواداران ما از کسانی تقدیر کردند اما چرا در این شهر حتی یک بنر برای کادر فنی و بازیکنان ما زده نشد؟

 

وی افزود: حتی کسی یک تشکر خشک و خالی از مهدی تارتار انجام نداد و این درحالیست که وقتی گهر دورود به لیگ برتر صعود کرد استاندار لرستان یک مهمانی بزرگ برپا کرد و به هر بازیکنی 5/1 میلیون تومان پاداش داد. شهرداری آن شهر ضیافت داد و در آن به بازیکنان پاداش نقدی پرداخت کرد. اما آیا کسی خواست در رشت برای تیم داماش ضیافت شام برگزار کند؟ آیا کسی برنامه تشکر و تقدیر برای بازیکنان و کادر فنی زحمتکش تیم داماش تدارک دید؟

عابدینی افزود: دوستانی که اعلام کرده بودند در قبال هر پیروزی 20 میلیون تومان پاداش یه این تیم پرداخت می کنند بگویند چه کرده اند؟ حتی من بصورت کتبی درخواست نمودم که بجای پرداخت این پاداش بدهی عده ای از کسانی که به خاطر نوسازی و بازسازی ورزشگاه عضدی هنوز ما به آنان بدهکاریم را پرداخت نمایید که آن هم نشد.

وی گفت: همچنین در مورد هزینه های ورزشگاه عضدی بنده نامه نوشتم که عده ای هنوز طلب هایشان مانده حداقل آنها را پرداخت کنید که به جز یک مورد به کسی پرداخت نشد.

 

عابدینی با طرح این سوال که کمکی که به تیمهای پایه داماش شده آیا بیش از 15 میلیون تومان بوده که امروز شمشیر از رو بسته اند (و این در حالیست که دقیقا در سالی که این همه در بحران بودیم حداقل 6 میلیارد تومان هزینه کردیم که در صورت لزوم اسناد آنرا به مردم ارائه خواهیم کرد.) تاکید کرد: آقایان حرفهایی می زنند که نه در حد اختیاراتشان است و نه طبق قانون کسی می تواند چنین کاری بکند.

وی تاکید کرد: اگر آقایان می آمدند و می گفتند هزینه ها را ما می دهیم و قیمت کارشناسی دادگستری را هم پرداخت می کنیم اما شما بروید بنده هیچ اصراری برای ماندن نداشتم.

عابدینی تصریح کرد: بطور قطع بدانید من به خاطر خواسته مردم و حمایت آنان و به احترام کسبه و دانشجویان و جوانان این شهر و دیار و همچنین مسئولانی که در این مدت از ما حمایت کردند ماندم.

وی همچنین به جلسه شورای شهر رشت که در آن حضور یافته بود اشاره کرد و گفت: من با حضور در این جلسه متاسفانه متوجه اختلافات عمیقی در آنجا شدم هرچند مطمئنا الان مصاحبه می کنند که چنین چیزی نیست اما همان اختلافات موجب شد که آن جلسه به نتیجه نرسد و اصلا کل ماجرا منتفی شود.

 

امیر عابدینی با اشاره به تماسهای روزانه و مکرر رئیس هیات فوتبال استان گفت: ایشان بطور دائم به من هشدار می داد و می گفت به خاطر مطالب پشت پرده کار را سریعا تمام کنید که من گفتم چه مطلب پشت پرده ای؟ هرکسی را که می خواهید بیاورید فقط سعی کنید بومی بیاورید که به نفع منطقه شود.

وی ادامه داد: اما می روند به آقای ساکت زنگ می زنند که بیا و در رشت کار را تمام کن که او هم قبول کرد. البته من از آقای ساکت پرسیدم که جریان چه بود و فهمیدم چه کسانی به او زنگ زدند امیدوارم که اینها نیت شان خیر بوده باشد اما متاسفانه راهشان به ثواب نزدیک نبود.

عابدینی آنگاه خطاب به هواداران داماش گفت: مطمئن باشید که داماش در گیلان با موفقیت به کار خود ادامه خواهد داد و امیر عابدینی تا زمانیکه شما بخواهید و مالک جدید از من برای همکاری دعوت کند برای موفقیت و سربلندی داماش خواهد ماند.

 

مدیر عامل باشگاه داماش گفت: قطعا تا هفته آینده اسپانسر یا مالک جدید به مردم معرفی خواهد شد.

وی افزود: روش و برنامه ما بومی گرایی خواهد بود و ما روی هویت فوتبالی این شهر و دیار سرمایه گذاری خواهیم کرد و اتکای ما نیز به جوانان همین دیار خواهد بود.

وی افزود: به هیچ عنوان در هیچ حرکت سیاسی شرکت نخواهیم کرد و برای هیچ مجلس و شورایی کاندیدا نخواهیم داشت و نداشته ایم ما فقط می خواهیم کار ورزشی را به عنوان یک هنجار زیبا دنبال نماییم.

وی ادامه داد: فوتبال چه داماش و چه هر اسم دیگر با جوانان این استان گره خورده و من و دیگران رفتنی هستیم اما این شهر یعنی شهرباران پایدار خواهد ماند فوتبال پایدار خواهد ماند عشق مردم این شهر پایدار خواهد ماند و همه مطمئن باشند که مردم درست تشخیص می دهند و به خوبی سره را از ناسره جدا می سازند.

عابدینی آنگاه مخالفانش را به مناظره فراخواند و تصریح کرد: ایکاش آقایان می آمدند و در یک برنامه رودررو حرفهای بنده را گوش می کردند تا می دیدند که نمامان و دو رویان چگونه تفسیر به رای کردند تا از محبوبیت داماش بکاهند.

عابدینی ادامه داد: من دست همه خدمتگزاران صدیق و پاک را می بوسم اما در مقابل هر کسی که بخواهد زور بگوید می ایستم و از حقوق قانونی خود و باشگاه داماش حمایت می کنم.

 

وی همچنین به اساسنامه باشگاه داماش که در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده اشاره کرد و گفت: براساس ماده 16 این اساسنامه اختیارات نقل و انتقال و فروش اموال منقول به عهده اعضای هیات مدیره گذاشته شده و بنده نیز به استناد مصوبه همین هیات مدیره اختیارات لازم را برای اداره سیستم باشگاه دارم.

وی افزود: آنچه که آقایان در آن مورد اشتباه کردند این است که تصور نمودند که باشگاه مصادره شده در حالیکه این باشگاه مایملک داماش است و ناظر قضایی به عنوان ناظر به حسن اجرای امور در باشگاه مستقر است.

عابدینی گفت: امیدوارم که همه فقط به فکر مردم باشیم و به عنوان خدمتگزارانی صدیق در خوشی ها و غمها این مردم را فراموش نکنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: روزگار سختی به باشگاه داماش و من در سال پیش گذشته بود اما با اینحال به مدیر کل ورزش و جوانان استان و شورای شهر رشت گفتم اگر فقط 2 میلیارد بدهید من نمی گذارم تیم زمین بماند اما دریغ از 2 ریال.

 

عابدینی : داماش با امضای من واگذار می شود

 

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برخی رسانه‌ها از دستگیری من در رابطه با پرونده گروه امیر منصور آریا خبر داده‌اند که این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. قرارداد من با داماش گیلان بوده و گروه امیر منصور آریا اسپانسر این باشگاه بوده‌ است و من مشکلی در این رابطه ندارم. مقامات قضایی در این پرونده با هیچ شخصی تعارف و مماشات ندارند.

 

عابدینی در مورد دلخو‌ری‌اش از محمدرضا ساکت برای واگذاری داماش گیلان، گفت: ساکت برای واگذاری داماش با من صحبت کرد و بعد به سراغ مسئولان استانداری رفت. من مشکلی با مسئولان استانداری ندارم فقط از ساکت به دلیل این رفتارش دلخور بودم اما مسئولان استانداری به خودشان گرفتند.

 

وی افزود: باشگاه داماش باید در حضور ناظران قضایی به فروش برسد و بدون حضور ناظران قضایی امکان چنین کاری وجود ندارد زیرا آنها باید بر حسن انجام کار نظارت کنند. تنها کسی هم که حق واگذاری باشگاه داماش را دارد هیئت مدیره باشگاه است که این وظیفه به من به عنوان مدیرعامل داده شده بنابراین داماش با امضای من و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه واگذار خواهد شد.

 

پس از واردکردن نظر خود در کادر پائین منتظر تائید مدیریت باشید و در صورتی که کامنت خود را مشاهده نکردید برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید!