وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: افشین ناظمی که در 7 مسابقه اخیر لیگ برتر فقط یک امتیاز با داماش گرفته است در حالی پیش از این اعلام شده بود به خاطر برخی از هواداران به طور مشروط در تیم ابقا خواهد شد، به احتمال فراوان از سرمربیگری تیم داماش کنار گذاشته خواهد شد.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس مدیرعامل داماش گفت: وقتی تیمی به بحران می‌افتد این بحران ادامه‌دار می‌شود. ما در 5 بازی گذشته شکست خورده‌ایم و از 6 مسابقه فقط یک امتیاز گرفته‌ایم. فصل گذشته ما دارکو را داشتیم که او برنامه‌های فنی تیم را هدایت می‌کرد و انجام می‌داد. ما هم خودمان تیم را جمع می‌کردیم. وگرنه من می‌دانم مربی جوانی که حتی تیم لیگ یکی را اداره نکرده نمی‌تواند یک تیم لیگ برتری را حفظ کند. به همین دلیل دارکو را گذاشتیم و او مسائل فنی را هدایت می‌کرد که این مربی کروات را هم به دلیل بی‌پولی از دست دادیم و کادر فنی داماش ضربه خورد. ناظمی حرف دارکو رو گوش می‌کرد.

 

وی ادامه داد: بی‌پولی مطلق باعث شد که دارکو را از دست بدهیم و یکی از عناصر پنجگانه افت تیم همین بحث فنی بود. وفاق و رفاقت در داماش گیلان به شدت پایین آمده است و وضعیت روحی بازیکنان به خاطر باخت‌های اخیر و بی‌پولی مناسب نیست و همگی پرخاشگر شده‌اند و هر کس به دنبال مقصر است و تماشاگران هم همه را مقصر می‌دانند. از من تا سایر نفرات باشگاه.

 

عابدینی در مورد خبر سرمربیگری نظرمحمدی در داماش گیلان گفت: به احتمال فراوان نظرمحمدی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم. من در 5 بازی اخیر هیچ دخالتی در تیم نداشتم زیرا می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم. در داماش هم بحث بومی‌گرایی مطرح است و علی نظرمحمدی را برای هدایت تیم انتخاب خواهم کرد و افشین ناظمی قبل از بازی بعدی احتمالا کنار گذاشته می‌شود.

 

لازم به ذکر است، بعد ازظهر امروز قرار بود که جلسه ای مابین بازیکنان و افشین ناظمی در باشگاه داماش برگزار شود که از برگزاری و محتوی این جلسه خبری در دست نیست.