وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : حسین هدایتی با وجود 50 میلیارد تومان هزینه هنوز در فوتبال صفر – صفر است.

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت و گو با فارس، در مورد توافق حسین هدایتی با باشگاه ملوان انزلی، گفت: نمی‌گویم چرا هدایتی اینگونه تصمیم گرفت، او یک ماه پیش می‌توانست برخی تیم‌ها را به طور رایگان در اختیار بگیرد. با این حال او حساب و کتابش را انجام داد و در نهایت اینگونه عمل کرد هرچند که در آخرین جلسه با من دست داد و گفت واگذاری داماش به او قطعی شده است.

 

وی ادامه داد: در یک جلسه‌ دیگر با من بر سر تاریخ چک‌ها برای انتقال داماش گیلان چانه زد و قرار شد تا بهمن ماه این چک‌ها داده شود. پیشنهاد دادم که برای بودجه باشگاه من 3 میلیارد تومان تهیه کنم و 5 میلیارد تومان هدایتی، این 5 میلیارد تومان هم قرار شد در 10 فقره چک 500 میلیون تومانی باشد.

 

عابدینی تصریح کرد: بعد در تعطیلات خرداد بحث خرید ملوان پیش آمد که ابتدا هدایتی آن را تکذیب کرد و بعد که رسانه‌ای شد، جلسه‌ مشترکی بین من، هدایتی و درودگر برگزار و قرار شد ظرف مدت 72 ساعت تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند که در نهایت اعلام کرد. تحلیل هدایتی این بود که می‌تواند در انزلی درآمدزایی کند. امیدوارم او بتواند تا آخر با ملوان ادامه بدهد.

 

مدیرعامل داماش گیلان افزود: برای مطرح شدن در فوتبال راه و روشی وجود دارد. برخی در فوتبال به دنبال برند سازی و برخی نیز عاشق فوتبال هستند و برایش هزینه می‌کنند اما آدم عاشق نباید دیوانه باشد و باید راه و روش هزینه در فوتبال را بداند.

عابدینی با اشاره به هزینه‌های میلیاردی حسین هدایتی در سال‌های گذشته به فارس گفت: هدایتی می‌گوید 50 میلیارد تومان در استیل آذین هزینه کرده، با این حال من می‌گویم او بعد از 50 میلیارد تومان هزینه در فوتبال هنوز صفر – صفر است. او اکنون استیل آذین را رها کرده سراغ داماش، ملوان و راه آهن آمده است این معنایش این است که او هنوز در فوتبال صفر بر صفر است. او ملوانی را در اختیار گرفته که هیچ وقت مالکش نخواهد بود. در شهر انزلی نیز هیچ کارگاه اقتصادی ندارد. هدایتی با یک میلیارد تومان هزینه می‌توانست روی پیراهن هر تیمی در لیگ برتر تبلیغ استیل آذین را کند. آنهایی که به هدایتی مشورت دادند به دنبال منافع شخصی و گروهی خودشان بودند.

 

وی در مورد وضعیت داماش گیلان خاطرنشان کرد: داماش در دل مردم ریشه کرده و در استان گیلان به جز مردم انزلی و حسن‌رود سایر مردم استان این تیم را دوست دارند و داماش محبوب‌تر از ملوان است. من در کنار مردم گیلان این تیم را اداره می‌کنیم و مطمئن باشید داماش زمین نمی‌خورد.

 

 

نظرات خود را تنها از کادر نظرات پایین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید