به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایرنا امیرعابدینی روز چهارشنبه در واکنش به شایعه منصرف شدن هدایتی از خرید داماش وخرید تیم ملوان ‌گفت : خبر قطعی دارم که این مسایل صحت ندارد . چرا که هدایتی فردا با من در خصوص نهایی شدن مراحل انتقال این باشگاه جلسه دارد.

 

وی افزود:‌بعدازظهر دیروز نیز درهمین ارتباط با مسوولان استانداری جلسه داشتیم که دراین جلسه تمامی مسوولان شورای ورزش استان معتقدبودنداین شایعات صحت نداشته وهدایتی همچنان اصرار برخرید امتیاز این باشگاه را دارد.

به گفته وی این خریدارحتی رقم پیشنهادی خود رابه مسوولان ارائه کرده که موردموافقت مسوولان استان قرار گرفته است.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اینکه با این شرایط در این تیم خواهد ماند یا خیر؟ نیز اظهارداشت:‌مقرر شده است یک سال در این تیم و درکنار هدایتی باقی بمانم و به تیم کمک کنم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

درهمین راستا نیز تیم را امروز بستیم و تنها یک یا 2 بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه خواهند شد. عابدینی با بیان این که عملا تمامی بازیکنان تیم داماش را نگاه داشته است، افزود:دروازه بانان ما در این فصل تغییر نکرده و خط دفاع ما که سن خوبی دارند، را نیز حفظ کردیم.

 

 

درخط هافبک تمامی بازیکنان با ما خواهند بودوتنها یک بازیکن چپ پا کم داریم که اگربا بازیکنان داخلی به توافق نرسیم یک بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد.

 

وی با اعلام قطعی جدایی محمد غلامی مهاجم این تیم تصریح کرد:در این خط نیز بدنبال یک مهاجم تمام کننده هستیم.

وی باردیگر تاکید کرد:‌ با انتقال این تیم به مالک جدید درنظر داریم این تیم در شهر رشت حفظ و برای جوانان این شهر باقی بماند.

 

به گفته وی با اضافه شدن هدایتی به این مجموعه تیم متولی اصلی خود را خواهد شناخت و کار ما آسان تر خواهد شد.

عابدینی در پاسخ به این سوال که بدین ترتیب بحث قائم مقامی شما در باشگاه پرسپولیس منتفی است، گفت:‌ با رویانیان دوستی قدیمی دارم و از ابتدا هم به وی مشاوره می دادم. از این رو قرار نیست در این باشگاه مسئولیتی گرفته و یا به این باشگاه نقل مکان کنم.

 

وی در باره تازه ترین وضعیت تیم گهر زاگرس درود نیز گفت: در این تیم تصمیم گیرنیستم و تنها به مسوولان ورزش استان مشورت می دهم. در حال حاضر نیز با تشکیل هیات امنای این باشگاه به حیدر پور نماینده این شورا و مسوول اجرایی باشگاه مشورت داده و جلسات منظمی را در این خصوص برگزار می کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد:‌در نظر داریم این تیم بحران پیش رو را پشت سر بگذارد و مقدمات ماندنش در درود فراهم شود.

عابدینی بااشاره به اینکه البته مسئولان قضایی استان بحث فروش امتیازاین باشگاه را کرده اند، افزود:البته من هم با این بحث موافق هستم. چرا که بدین ترتیب تیم مالک پیدا خواهد کرد و رها نخواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد:‌این اتفاق هرچه سریع تر بیفتد تا مردم و مسئولان از این بلا تکلیفی رها شوند و تیم در استان بماند .

 

 

نظرات خود را تنها از کادر نظرات پایین صفحه وارد کنید و در صورتی که پس از تائید مدیریت در این صفحه مشاهده نکردید اینجا کلیک کنید