وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز خود گفتگویی با امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان را منتشر کرده است. در این گفتگو مهندس عابدینی در باره وضعیت باشگاه و تیم فوتبال داماش گیلان سخن گفته است. آنچه در ادامه می آید مشروح این گفتگو است:

ایران ورزشی- داماش گیلان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. خبر کناره‌گیری امیر عابدینی در صورت برطرف نشدن مشکلات مالی، بازیکنان تیمش را با چالش جدیدی روبرو کرد اما او که از جنس فوتبال با مدیریت خوب در عرصه ورزش است حتما راهکاری را برای فرار آن اندیشه خواهد کرد.

 

*استعفای شما کاملا غیرمنتظره بود.

من دیروز نزدیک به 70-60 پیامک از مردم دریافت کردم که ابراز لطف داشتند حتی روز شنبه هم تعدادی از هواداران ما با سرودهایی که می‌خواندند از این مساله ابراز ناراحتی می‌کردند.

 

*چه سرودهایی؟

مضمون سرودها این بود که این مدیریت می‌تواند داماش را به آسیا ببرد. البته این را بگویم تنها تیمی هستیم که 4 سرود برایش ساخته شده است.

 

*همه هم خودجوش؟!

به خدا، به حضرت عباس، همه‌اش خودجوش. چون آنها عاشق تیمشان هستند و می‌بینند که تجربه‌ای در خدمت تیم قرار گرفته تا موفق شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

*حالا با این شرایط چه تصمیمی گرفته‌اید؟

باور کنید نه می‌توانم بروم، نه اینکه تیم را واگذار کنم یا به هیات فوتبال بدهم و نه می‌توانم پولی بیاورم. الان هم نیم فصل تمام شده و هیچ پتانسیل جدیدی به تیم تزریق نشده است. نمی‌دانم شاید بعضی‌ها نمی‌خواهند که این روند تیم ادامه داشته باشد، من یک موضوع را بگویم؟

 

*بفرمایید.

سال گذشته برنامه نود این بود که خودتان تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورید و دنبال خرید تیم نباشید. من وقتی داماش را گرفتم و برنامه بازی‌ها را دیدم سقوط برایم قطعی شد به خصوص وقتی به پیکان باختیم چون حداقل باید 28 امتیاز می‌گرفتیم که 24 تا گرفتیم. اما سال دوم با اقتدار صعود کردیم. همین باعث بالا رفتن سطح توقع هواداران شده است. به طوری که الان هواداران ما در سراسر استان گیلان پخش هستند. مثلا در روز بازی از لاهیجان می‌آیند و…

 

*پس می‌مانید و ادامه می‌دهید تا دق کنید؟

(می‌خندد) واقعا وقتی این علاقه‌مندی را می‌بینیم باید تکانی به خودمان بدهیم اما با دست و پای بسته و بدون سپر و پشتیبانی لجستیکی که نمی‌توان به میدان جنگ رفت. هر کسی هم بگوید می‌تواند، شوخی کرده است. من انتظار دارم کسانی که ورزشی هستند و دستی بر آتش دارند پا پیش بگذارند. ضمن اینکه ارباب فهیم جراید هم با توجه به سابقه کاری‌ام انتظار دارند تیمی موفق داشته باشیم، نگویند چرا صدایتان درنمی‌آید، حالا صدایم درآمده است.

 

*سوال آخر در مورد محمد محمدی است. شما با این سابقه کاری و البته فوتبالی چطور چنین شروطی را از او پذیرفته‌اید؟

محمدی از دکترش نامه آورد که نمی‌تواند روی چمن مصنوعی کار کند، من هم که دشمن بازیکن نیستم. او گفت اگر ادامه دهد اتفاق بدی برایش می‌افتد. من گفتم برو رشت و همراه با مربی تیم در روز تمرین روی چمن طبیعی کار کن.

 

*او هم قبول نکرد؟

نه اتفاقا قبول کرد و گفت شنبه می‌روم، من گفتم پنج‌شنبه برو که قول داد در تهران دو روز تمرین کند و بعد به رشت برود. البته حالا که خودش این دو روز را به چند روز تعمیم داده بحث دیگری است اما شما شک نکنید که آقای تارتار اجازه نمی‌دهد اینطور بماند.

 

*شاید جلسه با بازیکنان در این مقطع مفید باشد.

حتما به رشت می‌روم و یکی از بحث‌هایم با بازیکنان در مورد تعهدشان به تیم است. چطور ما باید شب و روز به آب و آتش بزنیم و با خیلی‌ها دعوا کنیم اما بعضی‌ها حاضر نیستند اینجا کار کنند. مطمئن باشید جمعش می‌کنیم.

 

 

 

به نقل از صفحه شخصی علی احمدی سراوانی