وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیرعامل باشگاه داماش با ابراز تاسف از وضعیت مالی باشگاهش گفت، خصوصی‌سازی باشگاه‌ها با وضعیت موجود چندان مناسب نیست.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا ، امیر عابدینی درباره وضعیت باشگاه داماش اظهار کرد: متاسفانه به خاطر شرایط بد مالی با روزمرگی روبه‌رو هستیم و این بدترین شرایط برای مدیریت است. برنامه و بودجه باشگاه باید تعریف شده باشد. باشگاه ما هر سال دستخوش حوادثی از باب مسایل مالی می‌شود.

وی درباره سرنوشت کادر فنی تیمش هم گفت: درخشان و مومنی دیگر در تیم نیستند و افشین ناظمی به همراه دارکو تیم را تا پایان فصل هدایت می‌کنند. البته من می‌خواستم دارکو هم برود ولی چون مسایل مالیاتی هنوز حل نشده بود، تصمیم گرفتیم، بماند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

عابدینی برنامه‌هایش را برای فصل بعد این گونه توضیح داد: برای فصل بعد باید شرایط باشگاه را ببینیم و این که آیا مالک محترم می‌تواند به تعهدات خود عمل کند یا نه! اگر نتواند باید براساس سیاست‌های مالک بعدی یا مقام‌های قضایی تصمیم بگیریم اما اگر بماند که تمایل ما هم بر این است که بماند، با خودش مشورت می‌کنیم. برنامه و بودجه مورد نظرمان را ارائه می‌کنیم و مالک باید آن را مصوب کند.

مدیرعامل داماش در ادامه درباره ماندن یا نماندن خودش در راس هرم مدیریت این باشگاه گفت: خودم به هیچ عنوان دوست ندارم با این شرایط و فشارها بمانم. از این نگران هستم که کسانی که ابتدای فصل می‌آیند و قول می‌دهند که هزینه کنند، با همان اشتیاق اول فصل تا روز آخر نیایند.

وی افزود: این افراد با یک باخت به هم می‌ریزند و با یک برد آنقدر خوشحال می‌شوند که به رختکن تیم می‌روند و قول پاداش می‌دهند اما مسایل مالی اجازه نمی‌دهد به حرف‌شان عمل کنند و در نهایت پیشمان می‌شوند! این چیزها روان آدم را آزار می‌دهد. اگر قرار باشد که باشگاه‌های ما این گونه خصوصی شوند، نشوند بهتر است.

 

عابدینی همچنین گفت: اکنون فکر می‌کنم حدود یک کیلو چک برگشتی دست بازیکنان و اعضای تیم هست! وقتی یک باشگاه برای رزرو هتل در یک شهرستان مجبور شود که پول قرض بگیرد، دیگر آخر کار است. آن وقت در این شرایط برخی در باغ سبز نشان می‌دهند و خودشان را به مالکیت می‌چسبانند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید