varesh-sport.com : ضمن خوش آمد به شما، تمرینات داماش گیلان رو در این مدت که حضور داشتید چطور دیدید؟

من حدود 3 هفتست که دارم با تیم تمرین میکنم و تو این مدت شرایط واقعا عالی بوده. ما صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم صبح تمرینات بدنسازی رو پیگیری کردیم و بعد از ظهر هم روی کارهای تاکتیکی بودیم. یه اردوی خیلی خوب رو هم که تو کشور ترکیه داریم.

 

varesh-sport.com : شرایط بدنی خودتون تو چه وضعیتی قرار داره؟

بچه ها همه دارند روز به روز از لحاظ بدنی تو شرایط بهتر قرار میگیرند و خود من هم تا اینجا از پیشرفت شرایط بدنی خودم راضی هستم . البته در این مورد شاید بهتر باشه مربیان نظر بدن اما از نظر خودم که وضعیتم خوبه.

 

varesh-sport.com : شنیدیم شما به غیر از داماش چند پیشنهاد دیگه هم داشتید، درسته؟

بله همینطوره. من چند تا پیشنهاد لیگ برتری دیگه هم داشتم اما خب از اونجایی که من قبلا هم با آقای دینورزاده کار کرده بودم و ضمن اینکه دوست داشتم امسال در خدمت آقای عابدینی و تیم داماش و همینطور مردم خوب شهر رشت باشم اینجا رو انتخاب کردم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : مهمترین انگیزتون از پیوستن به داماش چی بوده؟!

یه حرف غلطی هست که متاسفانه ازش استفاده شده و میگن تیم داماش یه آسانسور هست و میاد بالا و دوباره سقوط میکنه ، من خیلی دوست داشتم که بیایم اینجا و خلاف این قضیه رو نشون بدیم و من فکر میکنم تیم ما پتانسیل بالایی رو داره که جز تیم های بالای جدول هم باشه و ان شالله هم همین اتفاق میفته.

 

 

varesh-sport.com : شاید خیلی ها تصور میکنند که عباس آقایی به داماش اومده تا دوباره بتونه خودش رو تو فوتبال ایران نشون بده و ثابت کنه که هنوز همون عباس آقایی قبل هست…چون خیلی ها این ادعا رو دارند وقتی که شما به لیگ یک رفتید،شاید دیگه اون عباس آقایی سابق نباشید…! خودتون در این مورد چه نظری دارید؟

خب شاید این حرف شما از یه لحاظی درست باشه!چون وقتی یه بازیکنی میره به لیگ یک،از اونجایی که این لیگ کمتر پوشش داده میشه اینطور برداشت میشه که اون بازیکن افت کرده ولی من همون موقع هم که رفتم به گسترش فولاد پیشنهاد لیگ برتری هم داشتم اما به خاطر دوستی که با مالک باشگاه داشتم 2 سال توی این تیم موندم. حالا اشکالی هم نداره اگر کسی اینجور فکر کنه که من اومدم تا خودم رو اثبات کنم . از نظر من ایرادی نداره !! ولی اینطور نیست…

 

varesh-sport.com : خب البته همه میدونند اون سالی هم که شما توی باشگاه پرسپولیس تهران بودید یکی از مهمترین ارکان قهرمانی این تیم بودید. به هر حال ما خیلی امیدواریم که شما با تجربه ای که توی تیم های دیگه داشتید به این تیم کمک کنید..

ان شالله و من هم تمام تلاشم رو میکنم که برای داماش مثمر ثمر باشم و قطعا هم این تیم میتونه به من کمک های زیادی رو داشته باشه.

 

varesh-sport.com : شما برای همه شناخته شده هستید اما من میخوام یه بیوگرافی کلی هم از شما برای خوانندگانمون داشته باشم…

عباس آقایی هستم متولد سال 56 . سوابق بازیم هم در تیمهای پاس ، تراکتور ، سپاهان ، پرسپولیس ، سایپا ، فولاد گستر بودم(میخندد و میگوید : دیگه فکر نکنم جایی مونده باشه، تموم شد)

 

varesh-sport.com : از اونجایی که خیلی ها اعتقاد دارند که جمع کردن ستاره ها میتونه برای داماش در طول فصل مشکل ساز باشه… یارگیری داماش رو چطور ارزیابی میکنید؟

نه من اصلا اینطور فکر میکنم . مثلا به عنوان مثال آقای مهدوی کیا شخصیتش کاملا نشون میده که چطور بازیکنی هست و به نظر من بودن چنین بازیکنانی باعث میشه که سطح فنی و شخصیتی تیم خیلی بالا بره و مطمئنا تمرین کردن در کنار این بازیکنان باعث میشه تا تیم انگیزه بیشتری رو هم بدست بیاره و بازیکنان هم با جدیت بیشتری تمرین کنند.

 

varesh-sport.com : آینده داماش در لیگ برتر امسال رو چطور می بینید؟

شرایط خیلی خوبی رو توی تیم میبینم و هر چند فوتبال واقعا غیر قابل پیش بینی هست اما با این شرایط فکر میکنم حداقل ما جز نیمه بالای جدول باشیم.

 

varesh-sport.com : نظرتون در مورد بازیکنان بومی امسال داماش چیه؟

بچه های بومی اینجا همشون سطحشون خیلی خوبه و من واقعا لذت میبرم از بودن در کنار این بازیکنان که از لحاظ شخصیتی هم بالا هستند.

 

varesh-sport.com : تو خط هافبک امسال بازیکنان زیادی حضور دارند..

خب این که خیلی خوبه! اینجوری رقابت به وجود میاد و هم برای خود بازیکن خوبه و هم به نفع تیم خواهد شد.

 

varesh-sport.com : امسال اگر توی ترکیب حضور داشتید قول اون شوت های مخصوص خودتون رو می دید؟!

توکل به خدا ایشالا (با خنده)

 

varesh-sport.com : و حرف آخر ؟

ایشالا که هواداران داماش گیلان با اومدن به ورزشگاه بتونند به ما کمک کنند چون مطمئنا وجود اونها به ما انگیزه دو چندان میده.

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد –  میثاق