به گزارش وارش اسپرت، برای اولین بار در این فصل مهمان برنامه نود یکی از بازیکنان داماش بود. علیرضا نظیفکار ، مدافع تنومند و بومی تیم داماش در طول مدت زمانی که مهمان برنامه دیشب نود بود با سوالات مغرضانه ی مجری برنامه روبرو شد تا علاوه بر بی تجربگی نظیفکار برای حضور در برنامه های زنده تلویزیونی رشته کلام را از وی بگیرد.

 

همچنین به دلیل حساسیت هایی که در این فصل به دلایل مختلف بین نظیفکار و هواداران داماش پیش آمده بود، نگاه ها بیش از پیش به این مدافع بومی داماشی ها بود و یاد نکردن وی از هواداران پرشور و تیفوسی داماش مزید بر علت شد تا باعث ناراحتی هواداران رشتی از بازیکن با سابقه تیم شان شود.

 

نظیفکار که بعد از برگشت به رشت از ناراحتی هواداران باخبر شد، در تماسی با خبرنگار وارش اسپرت ضمن پوزش از هواداران داماش گفت: دیشب در برنامه نود به شدت دچار استرس شده بودم و نتوانستم حق مطلب را در مورد هواداران دوست داشتنی باشگاه داماش به زبان بیاورم.

 

وی افزود:سوالات پی در پی فردوسی پور در مورد عابدینی و مسائل حاشیه ای دیگر ، ذهن مرا منحرف کرد و نتوانستم با تمرکز در مورد موارد مختلفی که در ذهنم بود صحبت کنم.

 

نظیفکار در پایان گفت: واقعیت این است که هواداران داماش هستند که همیشه در استادیوم با شعار "نظیفکار لوسیو" به من انرژی می دهند؛ امیدوارم هواداران قصور مرا به دل نگیرند و سعی می کنم با بازی های خوبی که در آینده انجام می دهم این ناراحتی را از دل مهربان شان در بیاورم.