وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: جهانگیر عسگری یکی از بازیکنانی بود که پیوستن او در ابتدای فصل جاری با استقبال هواداران رشتی همراه شد. جهانگیر نتوانست آن بازی دوران اوجش را بار دیگر در رشت تکرار کند اما وی معتقد است دلایل بازی نکردن او فنی نبوده است!

او هم به مانند چاوشی و حلافی دو بازیکن دیگر جدا شده از داماش در نیم فصل، نوک پیکان انتقادات خود را به سمت عبدالله مرغوب گرفت و در گفتگوی اختصاصی با وارش اسپرت گفت: داماش را آقای مرغوب به این روز انداخت و با حرف هایی که پشت سر بعضی بازیکنان می زد به تیم ضربه زد. اگر هم در داماش بودم و حرفی نزدم فقط به خاطر مردم رشت بود و تصمیم گرفته بودم اصلا حاشیه سازی نکنم ولی خبر اخراج مرغوب را که در سایت شما خواندم بهترین خبر عمرم بود.

 

عسگری دلیل بازی نکردنش در داماش را مشاوره های اشتباه مرغوب می داند و تصریح کرد: من همیشه در تمرینات با تمام توان تمرین می کردم و منتظر یک فرصت بودم اما وقتی به آقای عابدینی زنگ می زدم به من می گفت که آقای مرغوب می گوید تو سر حال نیستی و خوب تمرین نمی کنی!

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی در ادامه و در مورد جو تیم گفت: حیف این تیم محبوب است که افرادی در این تیم بودند و تیم را به این روز انداختند. ما بازیکنان همه با هم خوب بودیم و بر خلاف بحث های بومی و غیربومی که همین آقا آن را عنوان می کرد، اصلا چنین چیزی در تیم ما نبود و قصدش از اینکارها هم این بود که می خواست بگوید من همه کاره هستم. تنها چیزی که از مرغوب دیدم این بود که به خوبی حرف می زد انگار کتابی می خواند و برای ما تعریف می کرد، در حالی که حرف هایش با رفتار و کردارش تفاوتی بسیار زیاد داشت.

عسگری در جواب این سوال که دلیل این رفتار که میگوید در قبالش صورت گرفته چه بود، گفت: این آقا از اول با پیوستن من به تیم مخالف بود و دلیلش هم به دوره ی تارتار بر می گردد که می خواست تلافی کند. سوالم این است که یعنی رشت با این سابقه ی درخشان فوتبالی ، هیچ کسی را ندارد که این آقا باید همه کاره تیم می شد؟

 

بازیکن سابق داماش خاطرنشان کرد: یک روز با یکی از بازیکنان جوان رشت داشتم صحبت می کردم و می گفت مرغوب در آموزشگاه ها فوتبال من را نابود کرد و او نگذاشت من فوتبالیست شوم و آه خانواده من و خیلی از خانواده ها پشت سرش است و خدا ازش نگذرد، وقتی این را شنیدم به شدت ناراحت شدم که چرا با آینده جوانان این شهر بازی می کند؟او فقط با من این رفتار را نداشت! حتی با بومی ها هم این رفتار را می کرد و افشین چاوشی هم به آن اشاره کرده است. مرغوب دوست داشت همه به او بگویند ما نوکرتیم ، خاک پاتیم و … من اینجوری نبودم و به همین دلیل مقابل من جبهه می گرفت.

 

وی در مورد افشین ناظمی هم گفت: من با اینکه فرصت بازی پیدا نکردم اما به هیچ وجه از آقای ناظمی ناراحت نیستم چون به ایشان مشاوره های بدی می دادند! به هر حال افشین ناظمی مربی جوانی است و در نیم فصل هم نتایج خوبی گرفت و امیدوارم باشد و نتایج بهتری راه هم در ادامه بگیرد. تنها حرفی هم که به آقای ناظمی زدم این بود که شما از لحاظ فنی من را قبول ندارد و بگذارید من بروم.

عسگری که در رشت و از سوی هواداران رشتی به جهانگیرشاه ملقب است خطاب به هواداران گفت: من خاطرات بسیار خوبی بین هواداران داماش و مردم رشت داشتم و همیشه به من لطف داشتند. هیچ وقت هم تشویق های این مردم را فراموش نمی کنم و به هر شهری هم که می روم از خوبی های آن ها می گویم چون با آمدن نام رشت، شیرین ترین خاطرات زندگی ام برایم تداعی می شود. ان شاالله با حمایت این هواداران پرشور داماش در لیگ برتر باقی بماند و همدلی را که بعضی از آقایان برای منافع خودشون در تیم از بین برده بودند دوباره به تیم برگرد، چون حق مردم رشت این نیست که با ناراحتی از استادیوم شهر خود خارج شوند و به خانه بروند.