varesh-sport.com : علی آقا قبل از هر چیز از نیم فصلی که گذشت بگوئید.پس از نتایج غافلگیرانه و ضعیف اول فصل ،تیم نتایج نسبتا خوبی را با آقای قاسمپور کسب کرد.

بله همینطور است. خوشبختانه توانستیم در نیم فصل اول به نتایج و رتبه خوبی دست پیدا کنیم و بازیهای خوبی را هم از خودمان به نمایش بگذاریم . انشالله نیم فصل دوم هم بتوانیم با تمرینات خوبی که پشت سر می گذاریم به نتایج بهتر و رتبه ی بهتری دست پیدا کنیم و حداقل جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم.

 

varesh-sport.com : یکی دو روز پیش یک مصاحبه کوتاه به نقل از شما در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد مبنی بر اینکه شما علاقه دارید که از تیم جدا شوید و به تیم پرسپولیس بپیوندید ( و توضیح کامل مصاحبه)

نه من به این شکل صحبت نکردم! دو خبرنگار که یکی خانم بود و یکی آقا با من تماس گرفتند و گفتند که ما شنیدیم از باشگاه پرسپولیس فکسی به باشگاه داماش زده شده است و خواسته اند که شما به پرسپولیس بپیوندید و دقیقا من این پاسخ را به آنها دادم که من با تیم داماش قرارداد دارم و نمی توانم از تیم جدا شوم و این باشگاه داماش و شخص آقای عابدینی است که باید در مورد من تصمیم گیری کند. بعد از آن پرسیدند که در دوران بچگی کدام تیم را دوست داشتی که من هم در پاسخ آنها گفتم در دوره کودکی و نوجوانی به تیم پرسپولیس علاقه داشته ام . هرگز مصاحبه به آن شکلی نبوده است که منتشر شده است.

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب بخوانید

 

varesh-sport.com : آقای قاسمپور در مصاحبه های پیش از پایان نیم فصل اعلام کردند که قصد دارند از داماش جدا شوند و پس از چند فرآیند تصمیم بر این شد تا بعد از جلسه ای با مهندس عابدینی در این خصوص تصمیم گیری کنند. نظر شما در این خصوص چیست؟

از وقتی که آقای قاسمپور به تیم آمدند تیم ما توانست نتایج بسیار خوبی را کسب کند و با روند صعودی که داشتیم توانستیم از انتهای جدول به جمع هفت تیم بالای جدول برسیم .این نشان می دهد که ایشان مربی بسیار خوبی هستند و این را من نمی گویم بلکه نتایج تیم خود نشانگر این مسئله است . انشالله که شرایطی به شکلی پیش برود که ایشان بتوانند دوباره به تیم برگردند تا بتوانیم راحت تر به این روند خوب خودمان ادامه بدهیم.

 

varesh-sport.com : حتما در جریان اتفاقات چند وقت اخیر حول محور آقای مهدوی کیا هستید. در مورد این مسئله چه صحبتی دارید؟

آقا مهدی فوتبالیست بسیار بزرگی هستند و ما همیشه از تجربیات ایشان استفاده کردیم . در فوتبال همیشه یک سر برد وجود دارد و یک سر باخت و همیشه هم نمی توان پیروز شد ؛ بارسلونا یا هر تیم بزرگ دیگر دنیا هم باشی ممکن است از یک تیم ضعیف ببازی . ما واقعا تماشاگران بسیار خوبی را داریم و مردم رشت و هواداران داماش بسیار فوتبال فهم هستند که نمونه آن را در کمتر جایی می توانی پیدا کنی اما متاسفانه تعداد بسیار انگشت شماری تماشاگرنما داریم که اگر تیم ببازد به بازیکنان توهین می کنند. مطمئنا این برای مهدوی کیایی که سال ها در اروپا و هامبورگ بازی کرده و کاپیتان تیم ملی بوده است خیلی سخت است . نه برای ایشان بلکه برای هر بازیکنی سخت است که به او توهین شود. به هر حال ایشان به دلیل مشکلاتی که داشتند ترجیح دادند نیم فصل دوم را در تیم ما نباشند و من هم از همینجا برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

varesh-sport.com : این روزها به نظر می رسد که حواشی هم دست از سر داماش بر نمی دارد و از طرفی هم برخی از بازیکنان ساز جدایی را کوک کرده اند. به نظر شما این به داماش در ادامه راه ضرر نخواهد رساند؟

بله مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود. متاسفانه یک سری از خبرنگارها هم هستند که وقتی می بینند یک تیم خوب نتیجه می گیرد سعی می کنند مشکلاتی را برای آن تیم ایجاد کنند و جو تیم را بهم بریزند. من هم مثل شما بعد از نیم فصل اول شنیدم که برخی از بازیکنان دوست دارند از تیم جدا شوند اما مثل اینکه این جدایی ها صورت نمی گیرد و فقط آقای مهدی مهدوی کیا و آقای محمد محمدی از تیم جدا خواهند شد که جایگزین های مناسبی را هم برای این بازیکنان در تیم هستند.

من فکر می کنم بازیکنان ما اینقدر حرفه ای و بزرگ هستند که با صحبت های برخی خبرنگاران و یا برخی از دلال ها خام نشوند و برای تیم ایجاد حاشیه نکنند.

 

varesh-sport.com : آیا تاکنون پرداخت قراردادهای بازیکنان مشکلی داشته است؟ آیا صحت دارد که برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی حرف از جدایی به میان آوردند؟

نه اینطور نیست. کسانی که صحبت از جدائی شان به میان آمده از بازیکنان دیگر رقم بیشتری از قرارداد و در حدود 40 یا 50 درصد را گرفته اند و ما هم30 درصد از قراردادمان را گرفته ایم . خیلی از باشگاه ها نتوانسته اند چنین مبلغی را پرداخت کنند و فقط 15 درصد از قرارداد را پرداخت کرده اند. امسال برای حاج آقا عابدینی چنین مشکلاتی پیش آمده وگرنه در سال های گذشته ایشان همیشه به قولشان عمل کرده اند. اینقدری آقای عابدینی برای این بازیکنان و فوتبال این شهر زحمت کشیده اند که ما بتوانیم چند ماهی را به خاطر حاج آقا صبر کنیم… انشالله این مشکلات هم حل خواهد شد و خیال تمامی بازیکنان و هواداران راحت خواهد شد تا تیم فقط به فکر کسب آن جایگاهی که دوست دارد باشد.

 

varesh-sport.com : در پایان اگر صحبتی باقی مانده است در خدمت تان هستیم…

از تمامی هواداران تیممان تشکر می کنم که در هر شرایطی از تیم حمایت کردند و به عنوان یار دوازدهم یار و یاور تیم بودند و از آنها می خواهم که همیشه چه در برد تیم و چه باخت تیم سهیم باشند . همینجا به هواداران قول می دهم که تیم در نیم فصل دوم نتایج و رتبه بهتری را کسب کند و انشالله جزو سه تیم بالای جدول باشیم و مطمئنا جایگاه تیم و فوتبال شهر ما هم در بین 3-4 تیم بالای جدول است.

در مورد آن مصاحبه هم باید این را بگویم که من واقعا تیمم و شهرم را دوست دارم . دوست دارم که اوج فوتبالم را در شهر خودم داشته باشم و به تیم شهر خودم خدمت کنم .باید بگویم این صحبت هایی که مطرح شده به هیچ وجه درست نبوده است و این را پیش از این هم نشان داده ام و خود شما هم بهتر می دانید که من سال های قبل هم پیشنهادات خوبی را از همین استقلال و پرسپولیس داشته ام اما به خاطر تیم شهرم اینجا ماندم .