varesh-sport.com: سپاهان خوش میگذرد؟ سال قبل مثل اینکه اختلافاتی داشتی و قصد جدایی هم داشتی…

خدا را شکر الان همه چیز خوب است. سال گذشته شرایط سختی داشتم، از یک طرف مصدومیت چند هفته از فوتبال دورم کرده بود و از طرفی دیگر با توجه به گلزنی خوب فورواردهایمان مربی از من استفاده نمی کرد، اما خدا را شکر که فصل را هم در لیگ برتر و هم جام حذفی با خوبی به پایان رساندم .

 

varesh-sport.com: خیلی پر سر و صدا به داماش آمدی و شاید آن اوایل هواداران با توجه به سابقه بازی در ملوان دید خوبی هم به تو نداشتند اما آنقدر خوب کار کردی که خیلی به تو علاقمند شدند و هر بار هم که به رشت می آیی مورد تشویق قرار میگیری..

خیلی به هواداران داماش علاقه دارم و واقعا دلم برایشان تنگ شده است؛ دوست دارم که دوباره به این تیم برگردم و فوتبالم را در اینجا و این شهر به پایان برسانم. من واقعا در داماش راحت بودم و هم با بازیکنان و هم با هواداران ارتباط بسیار خوبی را داشتم.

 

varesh-sport.com: پیش از فصل که زمزمه های جداییت وجود داشت صحبت از بازگشتت به داماش نیز شنیده می شد. آیا مذاکراتی هم داشتی؟

در پایان فصل هیچ صحبت و پیشنهادی نشد اما درنیم فصل مذاکراتی شده بود که باشگاه سپاهان رضایت نامه ام را نداد. 

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com: خبر فوت محمد غلامی هوادار داماش را داری؟

بله واقعا خیلی ناراحت شدم. همدیگر را پسر عمو صدا می کردیم و خیلی دوستش داشتم. وقتی یکی از بچه های باشگاه داماش خبر فوت محمد را به من داد واقعا خیلی ناراحت شدم. انشالله روحش شاد باشد.

 

varesh-sport.com: یک شکایتی هم از باشگاه داشتی به نتیجه رسیدی یا خیر؟

خیر..خدا شاهد است که هنوز حدود 150 میلیون از باشگاه طلب دارم و شکایتم را هم پس گرفته ام. البته صحبت هایی داشتیم که اگر در آینده شرایط فراهم شد و برگشتم آن پول را نیز در قرارداد بیاورند.

 

varesh-sport.com: به نیمکت نشینی ات اعتراض داشتی اما الان در سپاهان خوب روی دور افتادی و گلزنی می کنی…

درست است. خب هر بازیکنی هم اگر جای من بود به نیمکت نشینی اعتراض می کرد. من در تیمم داماش بازیهای خوبی را انجام میدادم و بازی می کردم اما در سپاهان به من در مدت زمان زیادی بازی نمی رسید.

 

varesh-sport.com: در داماش بازی های خیلی خوبی را از خودت نشان میدادی و گاه به تیم ملی دعوت می شدی و گاه خیر اما در سپاهان اتفاق می افتاد که حتی وقتی نیمکت نشین هم بودی در تیم ملی حضور داشتی. دلیل این تفاوت دید و بدبینی مربیان تیم ملی و فدراسیون در چیست؟

بله متاسفانه دید به تیم های شمالی زیاد مناسب نیست. شاید بگوئید از انزلی بازیکن به تیم ملی دعوت می شود که باید در این مورد بگویم که آنجا هم بازیکنانی مثل پژمان نوری دعوت می شدند که در تیم های پایتخت حضور داشته اند .

 

varesh-sport.com: تفاوت امکانات گیلان و اصفهان را چطور می بینی؟

اصفهان به لحاظ امکانات در سطح بسیار بالاتری قرار دارد . من فکر می کنم در داماش، رشت و استان گیلان استعدادهای بسیاری وجود دارد که مستلزم امکانات بیشتر است و مطمئنا اگر امکانات سخت افزاری بیشتر شود پدیده های زیادی در سطوح مختلف به فوتبال کشور از استان گیلان معرفی می شوند.

 

varesh-sport.com: برخی منابع تو را رضوانشهری و برخی انزلیچی معرفی می کنند، آقا خودت بگو بالاخره کجایی هستی؟!

من در خیلی جاها و حتی مصاحبه هایی که کمی ارتباط به داماش و ملوان دارد هم اعلام کرده ام که نه رشتی ام هستم و نه انزلیچی ، من رضوانشهری هستم و به اینکه اهل این شهر هستم افتخار می کنم .

 

varesh-sport.com: و حرف پایانی..

باور کنید هر وقت که داماش بازی را واگذار می کند خیلی ناراحت می شوم ، چون واقعا هم تیم و هم مردم شهر رشت را خیلی دوست دارم . دوست دارم دوباره به این تیم برگردم و مطمئنا هم این اتفاق می افتد. همیشه برای تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید