فرماندار سابق رشت از دلایل انحلال تیم فوتبال ساحلی لسمان سهمیه لیگ برتری شهرستان رشت پرده برداشت!

در فصل فوتبالی پیش رو به نظر می رسد با حضور پرتعداد تیم های گیلانی در لیگ یک و لیگ دو شاهد داغ شدن تنور فوتبال گیلان باشیم.
غرب گیلان با داشتن سه تیم چوکای تالش، شهرداری آستارا و شهرداری فومن در لیگ دو کشور پیشرفت چشمگیری داشته است و دربی این تیم ها در فصل آینده می تواند علاوه بر رقابت سالم، بیانگر اتحاد گیلانیان باشد.

فرماندار شهرستان تالش در این خصوص به خبرنگار وارش اسپرت گفت: خطه غرب گیلان از پتانسیل بالایی در فوتبال برخوردار است و حضور تیم های چوکا، شهرداری آستارا و شهرداری فومن این ادعا را ثابت می کند. ما امیدواریم که این امر موجب رونق فوتبال در غرب گیلان شود و این تیم ها در کنار تیم های داماش، سپیدرود و ملوان از حقانیت فوتبال گیلان دفاع کنند.

 

مهندس سیدعیسی مهدوی با اشاره به صعود تیم شهرداری آستارا به لیگ دو و احتمال همگروهی دو تیم همسایه چوکای تالش و شهرداری آستارا در فصل آینده لیگ دو، اظهار داشت: چوکا یک تیم ریشه دار در غرب گیلان است و شهرداری آستارا هم تیمی نوپا و در مسیر رشد به حساب می آید که می توانند موجبات شور و نشاط فوتبالی در تالش و آستارا باشند و امیدواریم مردمان این دو شهر همچون دوست و برادر کنار هم از رقابت های فوتبالی لذت ببرند و شاهد وحدت تیم های گیلانی در فصل جاری باشیم.

 

فرماندار ورزش دوست تالش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت تقویت چوکای تالش خاطرنشان شد: با اقدامات دوستان ما در تالش، به خصوص نماینده مردم تالش در مجلس شاهد تشکیل هیات مدیره ای توانمند بوده ایم و اسپانسری قوی هم برای این تیم آمده است تا به امید خدا تالشی های فوتبال دوست بعد از سالها شاهد اقتدار دوباره در قلعه عقاب ها باشند.

 

فرماندار سابق رشت در خصوص انحلال تیم فوتبال ساحلی لسمان نماینده لیگ برتری شهرستان رشت ابراز تاسف کرد و تشریح کرد: شاهد بودید که فرمانداری رشت با چه محدودیت و مشقتی هزینه های تیم لسمان را پرداخت می کرد تا جوانان نوار ساحلی شهرستان رشت یک تیم فوتبال ساحلی داشته باشند، که سپس منطقه آزاد تقبل کرد که تیم لسمان را تحت پوشش بگیرد و با توجه به شناختی که از جناب آقای مسرور و فاتحی و پتانسیل مالی منطقه آزاد دارم، فکر کنم به دلیل مشکلات درون تیمی این تیم قدیمی و لیگ برتری شهرستان رشت منحل شد.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال ساحلی لسمان دیدارهای خود را در نوار ساحلی شهرستان رشت و مجتمع ورزشی و تفریحی مروارید خزر برگزار می کرد و در تمام سال ها زیر سایه چتر حمایتی فرمانداری رشت در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شرکت می کرد اما در فصلی که قرار بود تحت پوشش منطقه آزاد فعالیت داشته باشد، سرانجام به لیگ یک سقوط کرد و این تیم قدیمی فوتبال ساحلی استان گیلان منحل شد!