وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: در آخرین روزهای سال 92 با مساعدت استانداری گیلان و شهرداری رشت دویست میلیون تومان به حساب داماشی ها پرداخت شد و طبق اخبار واصله کارگروهی هم برای رفع ریشه ای مشکلات داماش تشکیل شده است. برای اینکه بیشتر در جریان فعل و انفعالاتی که رخ داده قرار بگیریم به سراغ مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت رفتیم که بیشترین فعالیت وپیگیری را در روزهای اخیر انجام داده است.

 

varesh-sport.com: مسئولین استانی در آستانه نوروز دویست میلیون تومان به تیم فوتبال داماش کمک کردند. ابتدا در این مورد توضیح را بفرمائید…

قبل از هر چیز عید نوروز را به جوانان هوادار داماش و ورزشکاران این استان تبریک می گویم. مهمترین انگیزه ای که باعث شد ورود کنیم عرق گیلانی بودن ما بود چرا که خواستار آنیم که این تیم در لیگ برتر بماند و گیلان از دو تیم در لیگ برتر بهره مند باشد. این دو تیم بخش عظیمی از مردم استان را طرفدار خود کردند و زمانی که بازی دارند هواداران زیادی را به ورزشگاه می کشانند.

 

ما با این انگیزه که به پیام مردم رشت احترام بگذاریم ورود کردیم. در جلسه ای که با حضور آقای استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان داشتیم آقای استاندار به من گفتند تو ورود بکن و اگر احساس کردی که من میتوانم کمکی کنم و این جوانان انگیزه هاشان بیشتر شود به من بگو… ما هم یک جلسه ای را در دفتر فرمانداری با حضور آقای قلی زاده ، آقای الماس خاله و آقای رهنما داشتیم و صحبت هایی را داشتیم که بعد خود آقای استاندار گفتند به دیدار بازیکنان داماش برویم؛ گویا به ایشان پیشنهاد شده بود که اگر جوانان داماش شما را ببینند که پیگیر مشکلاتشان هستید انگیزه می گیرند. آقای استاندار قول دادند به هر طریقی شده مشکلات این تیم را پیگیری کنند و در وهله ی اول کمک و مساعدتی بود که علی الحساب به بچه ها پرداخت شود. استاندار دستور دادند و این مبلغ بعد از یک هفته پرداخت شد ، شهرداری هم چون باید پروسه ای را طی می کرد یک مقدار طول کشید که آن هم با تشکیل جلسه فوق العاده شورا عملی شد.

 

varesh-sport.com: می دانید که این دویست میلیون بیشتر نقش مسکن را داشت، در ادامه چه تصمیمی دارید؟

ببینید بحث اصلی ما این است که مشکلات این تیم ریشه ای حل شود و این تیم به ثبات برسد چرا که به این صورت بچه ها می توانند بدون نگرانی در خصوص حق و حقوق شان راحت بازی بکنند. تصمیم داریم که با رایزنی هایی بتوانیم مبلغی را از حساب اسپانسری که الان به مشکل خورده است به این تیم تزریق شود و آقای استاندار هم با آقای اژه ای صحبت هایی داشته اند زمینه سازی شده است.

همچنین از طریق نمایندگان مجلس هم ما در حال پیگیری هستیم و یک نامه از طریق سه نماینده محترم مردم شهرستان رشت در مجلس، خدمت آقای اژه ای نوشته ایم که ایشان مساعدت بفرمایند تا پول بیشتری از حساب قبلی به بازیکنان داماش پرداخت شود تا بتوانند هر ماه حق و حقوق خودشان را دریافت کنند.

ضمن اینکه تصمیم داریم اسپانسری هم مثل بانک شهر و کارخانه های دیگر را هم برای این تیم تهیه کنیم. من خواهشم از جوانان غیور داماش این است در سه بازی آینده هم باغیرت بازی کنند تا هم مردم گیلان شاد می شوند و هم سهمیه فوتبال گیلان در لیگ حفظ شود.

چندی پیش که قرار بود مبلغی را پرداخت کنیم، دوستان گفتند به سپیدرود هم از آن مبلغ پرداخت شود که موافقت کردم. به شخصه معتقدم هر جا که جوانان این شهر در حال ورزش هستند و به کمکی نیاز دارند هر آنچه که توانمان هست را باید برایشان انجام دهیم .

 

varesh-sport.com: اکنون که این بسیج مسئولین استان تشکیل شده است ، هواداران داماش انتظار دارند مشکلات این تیم به مانند تیم هم خانواده خوزستانی خود برطرف شود. که با پیگیری های مسئولین استانی اتفاق می افتد…

این تلاش و پیگیری ها در حال انجام می باشد و شما نامه ها را می بینید (نامه را به ما نشان میدهند) و عرض کردم حتی در فکر اسپانسر ثانوی هم هستیم که اگر هدف اول عملی نشد بتوانیم از طریق اسپانسر جایگزین مشکلات تیم حل شود. هدف مسئولین استان برطرف کردن مشکلات داماش است تا جوانان این تیم انگیزه شان بیشتر شود و تیم در لیگ باقی بماند. ان شاالله در فصل بعد هم برگردد به همان داماش(پگاه) سابق که تا فینال جام حذفی رفته بود.

 

varesh-sport.com: آقای نوبخت در مصاحبه ای فرمودند که پرسپولیس و استقلال پاره تن من است که این مصاحبه هواداران داماش را بابت اینکه ایشان برای داماش پیگیر نیستند ناراحت کرد! آیا با ایشان که سال ها نماینده مردم این شهرستان بوده است رایزنی هایی انجام شده است و برای برطرف کردن مشکلات داماش گیلان تمایلی دارند؟

بله ، رایزنی هایی را با دکتر نوبخت انجام داده ایم هم برای تقویت مالی تیم و هم در جهت آزادسازی پول هایی که در حساب داماش است. با شناختی که من از ایشان دارم نسبت به تیم های رشتی تعصب خاصی دارند و به دوستان شان هم سفارش کردند تا مشکلات این تیم را حل کنند.

 

مصاحبه : مازیار – مهرداد

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان