با حکم دکتر غلامعلی محمد علیپور رییس فدراسیون و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، فرهام زاهد سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان شد.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، به پیشنهاد مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و با حکم دکتر غلامعلی محمد علیپور رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرائی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، فرهام زاهد سرپرست هیأت انجمن های ورزشی استان گیلان شد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای فرهام زاهد
باسلام
احتراماً با عنایت به پیشنهاد شماره ٢٢٠/١٠٠/١١۶١٣ مورخ ٩۶/۶/٢۶ اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و نظر به تعهد، تجربه و سوابق حضرتعالی در امر ورزش بموجب این حکم جنابعالی را بعنوان سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان منصوب می نمایم.
امید است با اتکا به خداوند منان و بهره گیری از تجارب و هماهنگی و ایجاد تعامل با هیات انجمن های ورزشی استان و انجمن های تحت پوشش کشور، در پیشبرد اهداف این فدراسیون موفق و موید باشید.

محمد علیپور رئیس فدراسیون

 

گفتنی است فدراسیون انجمن های ورزش متولی هجده انجمن ورزشی ملی در رشته های نظیر سپک تاکرا، دارت، راگبی، کریکت، بیس بال، کیک بوکسینگ، فوتوالی، اسپوکس، فوتبال دستی، ورزش های هوایی، ورزش های آبی، ورزش های الکترونیک و … است و هیئت های استانی نیز مسئولیت متناظر را در راهبری و مدیریت انجمن های مذکور را در استان ها بر عهده دارند.

 

 

/روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان