دیار وارش: در چند روز اخیر و پس از به وجود آمدن موضوعاتی در خصوص تغییر نام تیم داماش ومخالفت هواداران این تیم با این موضوع جنگ لفظی ومدیریتی بین برخی رسانه های نزدیک به داماش وهیئت فوتبال و برخی مسئولین داماش که در موضوع تغییر نام مورد حمله قرار گرفتند بالا گرفت

همچنین درگیری تعدادی از هواداران داماش پس از یکی از دیدار های این تبم با سرپرست باشگاه داماش (حسین قلیزاده) وشایعات پس از آن باعث به وجود آمدن اختلاف شدید ببن دو جبهه شده است.

این موضوع باعث شده تا برخی از مسئولین و دست اندرکاران هیئت فوتبال وباشگاه داماش از طرق غیر ورزشی اقدام به فشار آوردن به مسئولین سایتها وبرخی هواداران این تیم کرده وآنان را تحت فشار گذاشته که از مواضع  خود کوتاه  بیایند.

این موضوع وقتی تعجب برانگیز می شود که این هواداران تنها خواسته  به حق خود را مطرح کرده و در مقابل اولتیماتوم دریافت می کنند.  تاجایی که در اقدامی عجیب دو تن از خبرنگاران بومی شهررشت به دستور کمیته انضباطی هیئت فوتبال  به شش ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه محکوم شده اند! حکمی که مشخص نیست آیا ابلاغ آن در حوزه اختیار کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان بوده است یا خیر؟!

آیا حقیقتا این ترفندها برای ساکت کرن صدای هواداران فوتبال منطقی ومعقولانه است ؟ و آیا با وجود این مسایل افق روشنی برای آینده فوتبال کشور شاهد خواهیم بود؟ مسئله ای  که در چند سال اخیر فوتبال کشور با آن روبرو شده بود و شاهد افت روز افزون آن بوده ایم یعنی دخالت های غیر ورزشی در مسایل ورزش.

سینا معتدل – خزراسپورت