دیدار پرسپولیس تهران و پدیده مشهد از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران با صعود قرمزپوشان تهرانی همراه بود تا به این ترتیب در تاریخ سوم خرداد ۹۸ صف آرائی دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی مشخص کند کدام تیم باید حریف لاجوردی پوشان رشتی برای فتح جام حذفی ۹۷-۹۸ شود.

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، با صعود زودهنگام داماشی ها به فینال جام حذفی فوتبال ایران، سوالی که این روزها بیش از هرچیزی توسط هواداران داماش گیلان «فینالیست تاریخ ساز جام حذفی» مطرح میشود، استادیوم برگزاری تک دیدار نهایی جام حذفی ۹۷-۹۸ است.

این سوالات در حالی مطرح می شود که سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ فقط تاریخ برگزاری دیدار نهایی جام حذفی را نهم خرداد ماه ۹۸ اعلام کرد و خبری از استادیوم محل برگزاری این دیدار نداده است.

 

چندی پیش مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر از موافقت شفاهی سازمان لیگ و میزبانی احتمالی استادیوم پانزدهم خرداد کرمانشاه داده بود اما هنوز از سوی سازمان لیگ به صورت رسمی این خبر تایید نشده است!
البته با توجه به اینکه پدیده مشهد از راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی ناکام ماند از استادیوم امام رضا مشهد هم به عنوان یکی دیگر از نامزدهای احتمالی محل برگزاری فینال جام حذفی ۹۷-۹۸ به گوش می رسد.

 

لازم به ذکر است، که در سالیان اخیر به مناسبت آزادسازی خرمشهر فینال جام حذفی فوتبال ایران در تاریخ سوم خرداد در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر برگزار می شد که با توجه به حضور تیم پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی رقابت های لیگ برتر، تاریخ برگزاری دومین بازی نیمه نهایی میان پرسپولیس و سپاهان سوم خرداد تعیین شده است و برنده این دیدار نهم خرداد برابر داماش گیلان قرار می گیرد.