وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان:  طبق قولی که استاندار و شهردار محترم داده بودند، هر کدام مبلغ 100 میلیون و در مجموع دویست میلیون به حساب داماش واریز کردند که ما هم این مبلغ همین امروز به حساب بازیکنان داماش واریز کردیم.  

 

حسین قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با وارش اسپرت ضمن بیان مطلب فوق گفت: جا دارد از رئیس هیات فوتبال، فرماندار رشت، مدیرکل ورزش و جوانان، استاندار، شهردار، نمایندگان شهر و… که در این راه تلاش کرده اند تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی افزود:  بعد از این همه مشکلاتی که وجود داشت مسئولین در رختکن داماش حضور یافتند، به حرف های اعضای داماش گوش دادند. من فکر می کنم از همه مهم تر این است که بسیاری از حرف و حدیث ها برطرف شد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی در خصوص اینکه چرا پول شهرداری دیرتر واریز شد گفت: پولی که باید از استانداری پرداخت می شد، مستقیما از سوی استاندار مصوب می شد اما در خصوص شهرداری باید مورد تصویب اعضا قرار میگرفت. از طرفی پول شهرداری از سوی قوه قضائیه بلوکه شده بود و پس از برطرف شدن این مشکل با جلسه ای فوق العاده پول پرداختی به داماش نیز مورد تصویب قرار گرفت.

 

قلی زاده در خصوص شایعات تحت پوشش قرار گرفتن تیم از سوی شهرداری گفت: من هم این را از سوی برخی از دوستان شنیدم اما مستقیما در این خصوص اطلاعی کسب نکرده ام. فکر نمی کنم شهرداری بتواند چنین کار را انجام دهد چون یک تیم لیگ برتری حدود 15 میلیارد بودجه می خواهد.

وی افزود: البته به نظر من شهرداری می تواند در بحث ورزش همگانی سرمایه گذاری بهتری داشته باشد و از این طریق به سلامت روح و جسم مردم شهر کمک کند.

 

قائم مقام باشگاه داماش در مورد اسپانسر روی پیراهن داماش در دیدار برابر پرسپولیس نیز گفت: با شرکت کامپوره صحبت هایی را داشته ایم و قرار است این شرکت در بازی با پرسپولیس اسپانسری داماش را برعهده بگیرد . با این شرکت فعلا بر روی مبلغ 80 میلیون تومان به توافق رسیده ایم اما امیدوارم که بتوانیم بیشترش کنیم.

وی در پایان ضمن تبریک سال نو به هواداران، بازیکنان و پرسنل داماش گیلان گفت:انشالله همه سال خوبی را داشته باشند. امیدوارم داماش در روز هفتم فروردین با پیروزی در برابر پرسپولیس ضمن کمک به هموار شدن راه ماندگاری تیم در لیگ برتر، یک عیدی به هواداران بدهد.

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان