وارش اسپرت – تارنمای هوادارن داماش گیلان : تیم فوتسال شهرداری رشت به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور دست یافت .

به گزارش وارش اسپرت ، در دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال امید کشور روز گذشته تیم فوتسال شهرداری رشت در سالن آتش نشانی رشت به مصاف تیم صبای قم رفت و با غلبه بر این تیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن رشتی ها کرد.

 

شهرداری که پیش از این در مرحله گروهی دو بار صبای قم را در شهرهای مشهد و تنکابن با نتایج 1 بر صفر و دو بر یک شکست داده بود ، روز گذشته در فینال نیز با نتیجه سه بر یک این تیم را مغلوب خود کرد.

 

ابتدا این تیم صبای قم بود که در اواسط نیمه دوم مسابقه گل اول بازی را به ثمر رساند اما 10 دقیقه به پایان مسابقه شهرداری رشت توسط دانیال گیولی که یکی از بهترین پاسورها گل این مسابقات به شمار می رفت به گل تساوی دست یافت .

چهار دقیقه بعد پژمان بهادی وند گل دوم را برای شهرداری به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در حالی که تیم شهرداری چند دقیقه پایانی را زیر فشار صبایی ها بود توانست در یک ضد حمله و در دقیقه پایانی دیدار توسط میثاق حسن پور به گل سوم خود برسد و کار صبا را یکسره کند و عنوان قهرمانی را بدست آورد .

در پایان این رقابت ها بهادی وند از شهرداری رشت با 9 گل عنوان آقای گلی رقابت ها را از آن خود کرد .

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید