لباس تیم بزرگسال آقایان باشگاه والیبال وارناشهرباران رونمایی شد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در فاصله یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال استان گیلان، پس از تایید طرح های منتخب، لباس تیم آقایان باشگاه والیبال وارنا شهرباران با حضور جمعی از ارکان تیم در دفتر باشگاه رونمایی شد.

لباسی که شاگردان صبوری در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال گیلان بر تن خواهند داشتند، لباس آبی رنگ و لباس دوم آنها به رنگ سبز خواهد بود.البته مدیرعامل باشگاه وارنا شهر باران اعلام کرد که مراسمی رسمی و با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم آقایان به منظور اهدای پیراهن به بازیکنان برگزار خواهد شد.

همچنین عاقل منش پیرامون تکمیل بازیکنان تیم برزگسال آقایان به روابط عمومی باشگاه گفت: در حال رایزنی با تعدادی از بازیکن خارج از استان گیلان هستیم تا بتوانیم تیمی در شان و منزلت استان گیلان را به مسابقات کشوری بفرستیم. عاقل منش افزود: هدفمان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر گیلان و حضور قدرتمند در مسابقات لیگ‌ کشوری است.

وی خاطر نشان کرد: به زودی فراخوان هایی برای استعدادیابی و تشکیل تیم آقایان و بانوان در رده های سنی نوجوانان و جوانان منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.