لسمان مروارید رشت به اولین پیروزی خود در این فصل دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، از هفته سوم سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور، عصر جمعه نماینده شهرستان رشت برابر تاک تیران اصفهان با نتیجه شش بر سه به برتری رسید تا سه امتیاز کامل این بازی را کسب نماید.

 

برای لسمانی ها در این دیدار کاپیتان این تیم احسان حسین نژاد(دو گل) ، محمد کریمی(دو گل)، مصطفی کریمی و ایمان احترامی گلزنی کردند تا تیم لسمان مروارید رشت حریف خود را شش تایی کند.

همچنین سیدسینا حسینی بازیکن ملی پوش و مصطفی کریمی در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند و امیر مقدم هم دچار مصدومیت شد.

 

پیش از دیدار لسمان و تاک تیران در زمین منطقه آزاد، قوی سپید نماینده انزلی برابر گلساپوش یزد با نتیجه شش بر سه شکست خورد.

 

در سایر دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

یاران اصفهان 8– شهرداری بندرعباس4

خزر رودسر5 – شهرداری تبریز7وقت اضافه

دریانوردان پارس جنوبی 5– زینت گستر نوشهر1

در آخرین دیدار این هفته موج گناوه و ملوان بندرگز در گناوه به مصاف هم خواهند رفت.

لازم به ذکر است، در حالی دیدار لسمان و تک تیران در زمین فوتبال ساحلی منطقه آزاد برگزار شد که محل دیدارهای خانگی لسمان در "مجتمع مروارید خزر" که با ایراداتی نظیر رختکن و سکوی هواداران مواجه بود با مساعدت فرمانداری شهرستان رشت تجهیز شد اما به دلیل اینکه ده روز قبل از بازی باید به کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال نامه می زدند، دیدار دوم لسمانی ها نیز در زمین منطقه آزاد برگزار شد.

لسمانی ها برای آخرین بار در زمین ساحلی منطقه آزاد بازی خود را برگزار کردند و در هفته ششم رقابت ها برگزاری دربی گیلان مابین لسمان مروارید رشت و خزر رودسر در "مجتمع مروارید خزر" شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

 

لسمان مروارید پیش از آخرین دیدار هفته سوم در رتبه هشتم جدول سیزده تیمی لیگ برتر فوتبال ساحلی قراردارد. نماینده فوتبال ساحلی زیباکنار شهرستان رشت در هفته چهارم رقابت ها استراحت خواهد داشت و در هفته پنجم در اصفهان به مصاف "یاران اصفهان" خواهد رفت.

 

گزارش تصویری بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 لسمان مروارید رشت، سایت هواداران داماش، وارش اسپرت، زیباکنار رشت، منطقه آزاد،