وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان:
نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت آخرین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش وارش اسپرت ، در هفته ی پایانی مسابقات لیگ برتر ساحلی کشور تیم لسمان مروارید توانست با نتیجه پرگل 8 بر 5 ملوان بندگز را شکست دهد.

 
این دیدار که در زمین ساحلی مجتمع مروارید خزر زیباکنار انجام شد، لسمانی ها با گل های عباس حاتمی(دو گل) ، احسان حسین نژاد ، سیدسینا حسینی ، محمد کریمی ، مصطفی کریمی ، میلاد سیفی پور و مسعود صیادی
توانستند ملوانان را در سواحل شهرستان رشت زمین گیر کنند.

حاشیه نگاری مسابقه در ادامه مطلب

لسمان مروارید خزر در پایان مسابقات توانستند با کسب هشت امتیاز سهمیه شهرستان رشت در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را حفظ کنند. سه دیداری که لسمانی ها توانستند در این فصل با پیروزی پشت سر بگذارند در دیدار رفت و برگشت مقابل قوی سپید انزلی و هفته ی پایانی در صف آرایی با تیم ملوان بندرگز بود!

همچنین سید سینا حسینی بازیکن دعوتی لسمان به اردوهای گذشته ی تیم ملی ساحلی با به ثمر رساندن هفت گل بهترین گلزن این تیم در فصل سپری شده لقب گرفت.
 

در حاشیه ی این دیدار:
*در پایان این دیدار محمد محمدی نیک بازیکن و سرمربی خشکبیجاری تیم لسمان در سن 32 سالگی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

*لسمان در این دیدار اکثر زمان های بازی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد. همچنین مهران ملکی بازیکن ارزنده لسمان در این دیدار به دلیل نداشتن کارت بازی نتوانست برای لسمانی ها وارد میدان شود.

*احسان حسین نژاد که در بازی های گذشته کاپیتان لسمان بود در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بر بازوی محمد نیک بست تا در آخرین بازی خود کاپیتان لسمانی ها باشد.

*این دیدار حدود 100 نفر تماشاگر داشت که از نکات جالب آن می توان به عکس العمل آنها نسبت به عکاس مسابقه اشاره کرد.
هواداران لسمان مروارید خزر در واکنش به عکاس مسابقه و با لحنی عصبانی پرسیدند: "آیا از سایت های انزلی هستی؟"
که بعد از جواب عکاس وارش اسپرت وقتی متوجه شدند که از سایت هواداران داماش گیلان است ، عکاس وارش اسپرت را مورد استقبال قرار دادند.

* ویشگاهی معاون فرمانداری شهرستان رشت و مدیر مجموعه مروارید خزر که حامی اصلی تیم لسمان رشت در سال های اخیر به شمار می رود ، در این دیدار نظاره گر تیم تحت حمایت فرمانداری شهرستان رشت بود.