وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش پنجشنبه باز هم باخت تا در هفت بازی اخیر خود تنها یک امتیاز بدست آورد و اینبار نیز همچون چند هفته اخیر شعارهای جمعی از هواداران حاضر در استادیوم برعلیه عوامل باشگاه، و برجسته تر مدیرعامل داماش.

شروع وضعیت این روزهای داماش، این نتایج و این همه حواشی رنگارنگ درون تیمی و برون تیمی را میتوان از همان بعدازظهر غم انگیز جمعه دانست! بعدازظهری که داماش دربی گیلان را با حوادثی عجیب و نتیجه ای دور از انتظار واگذار کرد؛ نتیجه ای که شاید در کنار چند اشتباه فاحش داوری از برخی لجبازی ها در چیدمان ولیست تیم هم نشات میگرفت!

 

این نتیجه و نتایج بعد از آن باعث شد تا رفته رفته برخی به تکاپو بیفتند و با برقراری جلسات مخفی با استفاده از عوامل خود به دنبال اهداف خاص شان باشند و در این راه حتی احساسات هوادار متعصب و عصبانی نیز نشانه گرفته شد! جلسات و گفتگوهایی که از یک عضو اسبق داماش آغاز شد و حالا پای اشخاص بزرگتری در میان است که … !

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

دلمان به درد آمد وقتی خنده های یکی از همین اشخاص را پس از پایان بازی حساس برابر فجر و شکست در نبرد شش امتیازی دیگری را می دیدیم، می خندید شاید چون بدش نمی آمد که این بازی نیز از دست برود و این شد که تصمیم گرفتیم تا در چند خط خبر این رفتارهای ورای دانسته های هواداران را ارائه کنیم…

یکی از بحث ها و شایعه های مطرح شده توسط همین اشخاص و رواج آن دربین هواداران بحث مشکل قوه قضائیه با امیر عابدینی برای پرداخت پول به داماش است، حرفی که البته درهیچ رسانه ای از سوی مسئولی ورزشی و غیرورزشی مطرح نشده است و سوال ما از این آقایان این است که اگر واقعا چنین مسئله ای وجود دارد چرا خودتان مطرح و اعلامش نمی کنید تا هواداران را روشن کنید و شک شایعه بودنش را نداشته باشند؟ اگر مدیرعامل داماش برای فروش تیم مشکلی می تراشد وخواستار حضور خود است، چرا شما مطرح نمی کنید یا چرا متقاضیان قبلی خرید تیم، هیچ وقت چنین چیزی را در مصاحبه هایشان عنوان نکرده اند؟

 

هیچگاه به دنبال حمایت از هیچ شخص، طیف و گروهی خاص نبوده و نخواهیم بود و هدف ما از این پرسش ها و این مطلب هم بحث حمایت از هیچ شخصی نیست، چرا که تنها نام و تیم داماش برای ما و ایضا هر هوادار سینه سوخته ای اهمیت دارد…

حرفمان این است که اگر حق با شماست، اگر درست می گویید رو بازی کنید نه در خفا!

شما که میگوئید دلسوز تیم هستی، شما که گفتی فلانی برود من فرق می کنم، شمای دَرون و بُرون تیم و شماهای دیگر، لطفا رو بازی کنید و هر چیز که هست بلند بگوئید تا تمام هواداران و مالکین واقعی داماش بشنوند! اگر به رفتار خود ایرادی نمی بینید از اهداف و راهکارهای خود برای مالکین واقعی تیم شهرباران بگوئید و مطمئن باشید در صورت عاقلانه بودن و تایید هواداران گیلانی، وارش اسپرت هم حمایت خود را اعلام می دارد… نه آنکه از شور و احساس پاک هوادار برای اهداف خود سواستفاده کنید!

این تیمِ بیمار ، علاج می خواهد نه دردهای بیشتری که شما با رفتار این روزهایتان بر پیکر زخمی تیم وارد می کنید.

داماش را به سرنوشت سپیدرود دچار نکنید، نگذارید داماش را هم به مانند میرزا غریبانه از دست دهیم…

 

پی نوشت: از هواداران داماش به خاطر اینکه این مطلب کمی گنگ بود عذرخواهی می کنیم. در صورت لزوم و ادامه دار بودن جریانات و حواشی درون و برون تیمی این مسائل بیشتر روشن خواهد شد.