وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در حال حاضر مشغول بررسی شرایط هستیم و گزینه نخست و اصلی ما برای سرمربی گری داماش نادر دست نشان خواهد بود.

 

به گزارش وارش اسپرت علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان در ارتباط با وضعیت این تیم ضمن بیان مطلب فوق در خصوص وضعیت علی نظرمحمدی گفت: ایشان همیشه جزیی از خانواده داماش هستند و از کادرفنی داماش جدا نخواهند بود و به عنوان مربی در داماش حضور خواهند داشت.

مدیر رسانه ای داماش در ارتباط با لیست نفراتی که برای فصل بعد در داماش حضور خواهند داشت گفت: از بین نفرات سال قبل بازیکنان زیر برای فصل آتی در داماش باقی خواهند بود که عبارتند از:

 

دروازه بانها: بهنام لایقی فر و میلاد پورقلی.

 

مدافعان: محمد سیاه، هادی محمدی، رسول سروش نیا، مجتبی فرزام پور و مهیار نوری.

 

هافبکها: ابوالفضل حاجی زاده، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، هادی سهرابی، روح الله سیف الهی، سعید قدمی، محمد دادرسی، حمید خدابنده لو و مازیار متقی.

 

مهاجمان: مسعود حسن زاده، امیرمحمد مظلوم، رضا الماسخاله و سعید مرتضوی.

 

سراوانی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان ذکر شده با داماش گفت: اکثر بازیکنان نام برده با داماش قرارداد دارند و آوردن بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه خاتمه یافته به منزله این است که داماش مایل به تمدید قرارداد با آنها می باشد.

 

مدیر رسانه ای داماش در خصوص احتمال جدا شدن نفراتی که در این لیست آمده است گفت: هدف ما حفظ این بازیکنان است، اما اگر در این بین بازیکنی از یک باشگاه دیگر پیشنهاد داشته باشد، ما آماده مذاکره خواهیم بود.

وی در پایان در ارتباط با جذب نفرات جدید گفت: فعلا هدف اصلی ما مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید است و پس از حصول توافق نسبت به جذب نفرات جدید اقدام خواهیم کرد.