لیست تیم فوتبال داماش گیلان برای دیدار فردا مقابل شهید کریمی جویبار اعلام شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجتبی فرهادی،  اشکان توانا،  آرمین منفرد دوست، محمد مختاری، محمد صالحی،  بابک رمضانی پور،  کنعان طاهرنژاد، محمد همرنگ، حسین نظیری، مسعود روزبهانی، مجید هوتن،  حسن رمضانی، هادی سهرابی،  محمد غلامی، حامد اکبری پور، علیرضا صبوری، امین متوسل زاده و شروین بزرگ، اسامی هجده بازیکنی هستند که در لیست داماشی ها برای بازی مقابل شهید کریمی جویبار حضور خواهند داشت.

 

داماشی ها که هیچ محروم و مصدومی را در این مسابقه نخواهند داشت، اردوی شب پیش از مسابقه (امشب) را در هتل پردیس رشت برگزار خواهند کرد.

دیدار حساس و تعیین کننده داماش گیلان و شهید کریمی جویبار در چهارچوب هفته بیست و دوم و پایانی مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 14 فردا (چهارشنبه 4 اسفند) و به صورت بلیط رایگان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد.

داماشی ها در صورتی که در این بازی با اختلاف سه گل پیروز شوند، بدون توجه به نتیجه دیگر دیدار تعیین کننده مابین شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر به مرحله نهایی لیگ دو صعود خواهند کرد و در صورتی که به پیروزی با کمتر از این اختلاف دست پیدا کنند باید منتظر دیدار فوق الذکر باشند.