وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: محمد مایلی کهن پس از اتفاقات پیش آمده با دایی این روزها در شمال کشور روزهایی آرامی را سپری می کند.

به گزارش وارش اسپرت مربی سابق تیم ملی در حاشیه دیدار سپیدرود رشت و بهمن شیراز در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت در مصاحبه با وارش اسپرت و ورزش 3 در خصوص اینکه پیش از آنکه به زندان برود چه می خواسته در خصوص عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس بگوید، گفت: ایشان می گویند من از بزرگان فوتبال هستند می خواهم بدانم ایشان کجای فوتبال بوده است؟! ایشان فقط چند سال در باشگاه فوتبال پیکان بوده اند.

 

آقای عابدینی آدمی 100% سیاسی و استاندار چند استان بوده اند. در مقطعی، دری به تخته خورده است و وارد باشگاه پرسپولیس شده اند و در سال 96 یک سری ترانسفر انجام گرفت و چند بازیکن مثل مهدی مهدوی کیا، علی دایی، رضا شاهرودی، کریم باقری، حامد کاویان پور و مهرداد میناوند ترانسفر شدند. پول این ترانسفر ها کجا رفت؟؟

 

فقط سومین قسط مهدی مهدوی کیا در آن مقطع 700هزار مارک بود. بعد از برکناری عابدینی آقای فائقی تصمیم گرفتند که آن پول را به آقای پروین که بعد از او آمده بود بدهند. زمان رفتن عابدینی پرسپولیس آن همه درآمد داشت آیا ایشان یک آجر روی آجر گذاشتند؟! سوال من این است که پول این ترانسفرها کجا رفت؟!روزی که ایشان از پرسپولیس و فدراسیون رفتند یک برگه هم جا نگذاشتند. در واقع پرسپولیس بود که به ایشان خدمت کرد.

 

وی در مورد مدیر عاملی عابدینی در داماش گفت: سالی که آقای قویدل به رشت آمد. ایشان به عنوان مدیرعامل داماش قرارداش با باشگاه 650 میلیون تومان بود. ایشان مگر نمی گفتند که من در این باشگاه خرج می کنم؟! شما کجا خرج می کردید؟!اگر شما خرج می کردید پس آن قراردادبه چه منظور بود؟! در زمینه افتادن داماش هم مسائل زیادی وجود دارد. ایشان همه افراد را متهم می کند. شما نگاه کنید علیه من مصاحبه کرده بودند و بعدش هم به افشین ناظمی گفتند که او خط می دهد و حتی پول می دهد که به عابدینی فحش بدهند.خود شما که در این زمینه آخرش هستید.

 

 

وی همچنین ادامه داد: زمانی که آقای رحیمی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد عابدینی گفتند که چطور یک اصفهانی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردند. ما همه ایرانی هستیم. اگر به حرف ایشان باشد خودشان کجایی هستند که مدیر عامل داماش شدند. ازطرف دیگر او به طور سمبلیک به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب شد. آقای پروین در آن زمان مدیر فنی را کشک و کمیته فنی را سوپر کشک می دانستند. بعد از انتخاب شدن به عنوان عضو کمیته فنی هر روز مصاحبه می کردند و بعد از آن آقای رحیمی بهترین مدیر عامل شدند.الان هم شما دید که هر روز به این طرف و آن طرف غش می کند و یک روز متاسفانه به رئیس فدراسیون توهین می کند. یک روز دیگر می گوید که دارند زیر پایش را خالی می کنند. به هر حال به دنبال این است که یه وی پستی را بدهند.

 

همچنین مایلی کهن عدم استفاده درست از پیشکسوتان فوتبال رشت را یکی از دلایل افت داماش قلمداد کرد و گفت: در رشت نیز آقای جهانپور نیز چندبار این تیم را به لیگ برتر آورد. چه کسی این ها را می بیند.آقای جهانپورهم تخصص و هم تجربه و هم تحصلاتش رادارند اما از آنها استفاده نمی شود.

 

 

 

مصاحبه : سجاد حقدادی-مازیار اصغرزاده-مهرداد ثابت