وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: محمد مایلی کهن که در پی شکایت علی دایی امروز از کلانتری بازار به زندان اوین انتقال یافت اعلام کرد، پیش از رفتنش به زندان گفت که به موقع پاسخ اتهامات عابدینی را میدهد!

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، محمد مایلی کهن هنگام انتقال به زندان اوین اظهار داشت: در زمان لازم جواب صحبت‌‌های عابدینی را که اتهاماتی را به من زده خواهم داد. او بابت انتقال حسن‌زاده، سیف‌الهی و مهدوی یک میلیارد به دست آورده است.این مبلغ غیر از سودی است که او از انتقال جهانبخش به نایمخن کرد. الان هم می‌گوید افشین ناظمی پول داده تا علیه ما فحاشی کنند.

ساعتی پس از این مصاحبه امیر عابدینی در پاسخ گفت: تا جایی که من می‌دانم او در برنامه تلویزیونی به من اتهام زد اما به هر حال او مایلی کهن است. ضمن اینکه او گفته من یک میلیارد تومان درآمد داشته‌ام باید بگویم من از فوتبال 20 میلیارد درآمد داشته‌ام. 

 

خودم بارها بابت انتقال بازیکنان گفته‌ام درآمد داشته‌ایم و ابایی هم از این مسئله ندارم بازیکن را انتقال داده‌ام و پول گرفته‌ام و بدهی‌های باشگاه را داده‌ام آیا باید مجانی بازیکن را انتقال می‌دادم. او اصلاً حسن‌زاده را می‌شناسد که صحبت از حسن‌زاده می‌کند من خودم این بازیکن را پرورش داده‌ام.

 

وی گفت: مایلی کهن زمانی که در عافیت بود حرف منطقی نداشت که بزند و بیشتر تهمت و افترا به این و آن می‌زد حالا که در حال رفتن به زندان بوده خوب مشخص است این صحبت‌ها را می‌کند اما سؤال من این است این صحبت‌هایی که کرده چه ربطی به ایشان دارد؟! آقای مایلی کهن اگر من پول شما را خورده‌ام بیایید تا جواب پس بدهم اگر هم که پول باشگاه بوده است که من می‌دانم و باشگاه این مسائل چه ارتباطی به شما پیدا می‌کند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه برخی می‌گویند به زندان افتادن یک سرمربی برای فوتبال خوب نیست، گفت: محمد مایلی کهن که نه هر فرد دیگری که در این کشور خلاف کند به زندان می‌رود ما معاون وزیر و نماینده مجلس را هم به زندان انداخته‌ایم هر فردی که خلاف می‌کند باید مقابل قانون پاسخگو باشد.