وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : پس از پخش صحنه ای غرض ورزانه از سوی اخبار 20:30 شبکه دوم صدا و سیمای ملی مبنی بر فحاشی هواداران داماش در بازی با پرسپولیس ، سرپرست داماش به این هجمه ی رسانه ای وارده به تیم داماش و مردم گیلان عکس العمل نشان داد .

 

هادی مباشری با انتقاد از این رفتار در گفتگو با وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: چیزی که مسلم است در این جریان ها و به چالش کشاندن هواداران تیم داماش ، طرفداران این تیم بزرگ در مظلومیت محض قرار گرفته اند . چه طور می شود به صورت علنی رفتارهای ناسیونالیستی و یا به تعبیری نژادپرستی را به بدترین شکل ممکن از سوی سایر تیم های پرطرفدار دید و هیچ کاری نکرد؟!

 

مباشری در ادامه به خبرنگار وارش اسپرت گفت : چگونه می شود بدترین الفاظ ، شعارها و فحاشی را به ناموس و قاموس مردم خوب رشت و گیلان از سوی هواداران بعضی از تیم ها شنید اما جوابی نداد؟ اگر دقت شود تماشاگران تیم داماش در برابر سایر تیم های لیگ که از طرفدار برخوردارنیستند همچون نفت ، ذوب آهن ، صبا و … هیچگاه مسائل انضباطی نداشته اند اما علی رغم خویشتنداری و صبوری ،در مقابل هواداران تیم های قرمز و آبی که در هر ورزشگاهی چه خانگی و یا خارج از خانه انواع و اقسام شعارهای رکیک را حتی قبل از شروع مسابقه و تا پایان به آنان نثار می کنند،چگون باید توقع داشته باشیم تا کاسه صبرشان لبریز نشود و در مقام پاسخگویی برنیایند!

 

سرپرست تیم فوتبال داماش در پایان خاطرنشان کرد : به هر حال این هجمه ای که علیه این تیم و طرفدارانش از طرف چند رسانه وابسته رنگی و یا حتی اخبار رسانه ملی به راه افتاده ریشه در هواداری همان کسانی است که در مقام مسئول و غیرمسئول به نوعی تعلق خاطر به رنگی را دارند . اگر عمیق تر به مسئله نگاه شود همواره پس از باخت ها و عدم ارائه فوتبال زیبا و جوانمردانه این حملات صورت گرفته است تا به نوعی افکار عمومی را منحرف نمایند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید