از زمان شروع تمرینات پیش فصل داماش گیلان خبرهایی مبنی بر تمایل یک اسپانسر برای حمایت مالی از تیم فوتبال داماش گیلان شنیده می شد که حتی از سوی وارش اسپرت هم اطلاع رسانی شده بود، اما شرایط به گونه ای پیش نرفت تا توافق نهایی صورت بگیرد.

پس از پایان دیدار داماش در هفته پایانی نیم فصل اول برابر سیاه جامگان، همان گروه تولیدی که در زمینه مرغ مادر فعالیت می کند، مبلغ هشت میلیون تومان به باشگاه داماش گیلان هدیه کرد تا به گفته ی خودشان حسن نیت خود را به مسئولین مربوطه نشان دهد و همین مسئله باعث شد تا به سراغ مسئول ورزشی این گروه برویم.

 

وی در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: برای ورود به هر عرصه ای زمان می برد تا شناخت کافی ایجاد شود و فوتبال هم عرصه ی حساسی است. با آنکه ما سابقه ی حضور در فوتبال را داشتیم و گروه تولیدی ما در استان گیلان رزومه ی بسیار خوبی دارد اما این زمان می برد تا مطمئن شوند که گروه ما می تواند بیاید این تیم را ساپورت کند؛ علی رغم اینکه ما در استان دیگر این کار را کرده ایم اما هر استانی مسئول خاص خود را دارد.

 

علی ایحال مسئولین این شهرستان از جمله جناب آقای مهندس مهدوی(فرماندار رشت) و آقای رهنما(مدیرکل ورزش و جوانان) خیلی بزرگوار هستند و در کل مشکلی با مسئولین ندارم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه چه توقعاتی از باشگاه داماش گیلان دارید، گفت: ما دنبال مالکیت یا نفع شخصی نیستیم و حتی نیازی به حذف مالیات نداریم (معاف از مالیات هستیم) و این تیم هم متعلق به استان گیلان و هوادارانش است.

گروه ما که در عرصه تولیدی استان در حال فعالیت هست و حدود هزار خانوار هم تحت پوشش دارد این تصمیم را گرفته است که باید از این تیم به واسطه ی هواداران پرشورش حمایت کند.

مسئول ورزشی شرکت خواهان اسپانسری داماش ادامه داد: ما فقط یک انتظار داریم زمانی که میخواهیم هزینه کنیم مدیریت تیم در اختیار ما باشد و اگر به حول قوه الهی این توافق صورت گرفت، گروه ما بتواند کارمند خوبی برای فوتبال گیلان باشد. به هرحال این گروه هم در فوتبال و هم در ورزش های دیگر سابقه مدیریت دارد.

 

وی گفت: مبلغی که در پایان دیدار داماش برابر سیاه جامگان مشهد به تیم هدیه شد از روی علاقه به داماش گیلان بود در حالی که هیچ توافقی هم صورت نگرفته بود. اگر این توافق صورت بگیرد ما تمام تعهدات نیم فصل دوم تیم را متقبل خواهیم شد و حتی به صلاحدید کادرفنی چند بازیکن خوب هم جذب خواهیم کرد.

مسئول ورزشی این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا حاضر به ارائه ضمانت نامه بانکی است، گفت: بله ما هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و حاضریم که ضمانت نامه بانکی ارائه بدهیم.

 

لازم به ذکر است به دلیل اینکه هیچ گونه توافقی حتی در سطح اولیه انجام نشده، برای جلوگیری از تبلیغ، نام ها حذف و در صورت توافق اطلاع رسانی انجام خواهد شد. وبسایت وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان این آمادگی را دارد که برای رعایت انصاف، جوابیه باشگاه داماش گیلان یا مسئولان مربوطه دیگر را نیز منتشر نماید.