وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: عابدینی به هر دری زد تا به داماش کمک کند اما انگار مسئولان استانی هم هیچ قدرتی نداشتند و نتوانستند کاری کنند.
 
به گزارش وارش اسپرت و به نقل از آی اسپرت ، امین متوسل زاده درباره دلایل سقوط داماش می گوید: وقتی تیم موارد اولیه را ندارد، نمی توانید هیچ کاری انجام دهید. برای موفقیت باید حداقل ها فراهم باشد اما داماش هیچ زیرساختی ندارد و سقوط داماش از نظر من طبیعی بود. یک باشگاه به منابع مالی احتیاج دارد و وقتی پول به باشگاه نمی رسد، کاری نمی شود انجام داد. بازیکنان ما حدود 80 درصد پولشان را نگرفته اند و داماش روی هوا است.

 
به ادامه مطلب مراجعه کنید…

وی ادامه می دهد: عابدینی مدیر توانمند و باتجربه ای است و کسی در این خصوص شکی ندارد. عابدینی به سختی جنگیده ولی هیچ نتیجه ای نگرفته است.جو تیم طوری شده بود که ما ناامید بودیم و از قبل خود را بازنده فرض می کردیم. هیچ آرامشی نداشتیم و تشنج در تیم بیداد می کرد. بی اخلاقی و بی اعتمادی وجود دارد و هیچ کاری نمی شد انجام داد.
 
متوسل زاده اینطور بابت سقوط داماش افسوس می خورد: داماش 3 سال است در لیگ برتر حضور دارد و طرفداران شهر رشت به این تیم عادت کرده بودند. آنها داماش را بسیار دوست داشتند اما همیشه همه چیز بر وفق مراد نیست. بعضی اوقات کاستی هایی نیز وجود دارد. هواداران ما واقعا زحمت کشیدند و به خوبی از تیم حمایت کردند.
 
او در پایان می افزاید: وضعیت خوبی ندارم. نمی دانم در داماش می مانم یا خیر. باید ببینیم وضعیت باشگاه چطور می شود  اما اگر به همین شکل باشد امکان ندارد در این باشگاه بمانم.