وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : ابتدای این فصل پس از چند سال دوباره به رشت برگشت و از جمله بازیکنانی بود که در نیم فصل طلایی فوتبال رشت در لیگ برتر همراه این تیم بود. گفتگوی وارش اسپرت با امین متوسل زاده مرد اخلاق سال 2010 ورزش جهان را در ادامه خواهید خواند…

 

varesh-sport.com : یک سال سابقه حضور در پگاه را داشتید و ابتدای فصل امسال هم دوباره به رشت برگشتید،چه شد که چنین تصمیمی گرفتی؟

من فوتبال رشت را به خوبی می شناختم . مهمترین فاکتور در فوتبال این شهر عشق و علاقه ی مردم به تیم شهرشان است و از سوی دیگر اکثر بازیکنان ، هم تیمی های سابق خودم هستند. اعتقاد داشتم و باز هم دارم که می توانیم سال خوبی داشته باشیم.

 

varesh-sport.com : یکی از خصوصیت های بازی امین متوسل زاده ،در خدمت تیم بودن است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. آیا مشکل خاصی وجود دارد که در ترکیب قرار نمی گیری؟

تردید ندارم که می توانم بازی کنم. همان طور که شما گفتید یکی از خصلت های بازی من ، در خدمت تیم بودن و ساده بازی کردن است. اکنون هم که شما در حال مصاحبه با من هستید از لحاظ آمادگی در بهترین شرایط قرار دارم .اما چهار هفته است به من بازی نرسیده است و این در عوض باعث شده ، انگیزه من بالاتر برود.

 

varesh-sport.com : مهمترین عامل نتیجه گیری داماش در فصل قبل ، همدلی و اتحاد در بدنه ی تیم بود، ولی به نظر الان چنین چیزی کمتر وجود دارد…

نکته های مدیریتی است که در همه تیم ها باید اعمال شود که در بخشی مدیریت باشگاه و در بخشی دیگر سرمربی می تواند تاثیرگذار باشد. من به عنوان یک بازیکن نمی توانم به این سوال کامل جواب بدهم چون هم خودم و هم تیم به حاشیه می رویم.

 

varesh-sport.com : آینده تیم و خودتان را چطور ارزیابی می کنید؟

اصلا رتبه ی تیم در جدول را یک ریال هم قبول ندارم! به نظر من با همین شرایط مالی ، بازیکنان ، کادرفنی و … خیلی بالاتر از این رتبه می توانیم قرار بگیریم. فقط کافی است که بخواهیم و از تمام توان تیم استفاده کنیم ، تا توانمان هرز نرود و با هم باشیم. مردم این شهر و خود شما به خوبی به یاد دارید در سالی که اینجا بودم و به فینال جام حذفی رفتیم ، همدلی کل شهر و اعضای تیم باعث شده بود که آن نتایج رقم بخورد.

 

varesh-sport.com: اما اگر برخی نخواهند چه؟

من این مورد را هم تجربه دارم و در تیمی بازی کردم که عواملش دوست نداشتند بالای جدول باشیم! اما یقین دارم که اگر همه توانایی ها را جمع کنیم می توانیم موفق شویم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید