به مناسبت سومین روز در گذشت پدر مهندس امیرعابدینی مجلس ختمی با حضور اقشار مختلف مردمی و مربیان ، مدیران و بازیکنان ورزشی در مسجد حجه ابن الحسن(عج) برگزار گردید .

 

در این مراسم مهندس امیرعابدینی به همراه دیگر فرزندان و اعضای خانواده آن مرحوم در مدخل مسجد در صف استقبال کنندگان قرار داشتند و پذیرای حضور شرکت کنندگان در مجلس عزا بودند و از حضور آن ها و اظهار همدردی به مناسبت درگذشت والدشان " حاج عزیزالله عابدینی " تشکر و قدردانی کردند .

 

 
در این مراسم ابتدا مداح مجلس به مرثیه سرایی ، مداحی و ذکر مصیبت اهل البیت (ع) پرداخت و از طرف خانواده عابدینی از حاضرین در مجلس تشکر و قدردانی نمود . سپس حجه الاسلام حق پناه به ایراد سخنرانی پرداخت و در باره اهمیت نگاه به آخرت و زندگی در دنیا بر اساس معیارهای الهی پرداخت و سپس به ذکر سجایای اخلاقی مرحوم پرداخته و از او به عنوان " پدر شهید احمد عابدینی " تجلیل نمود .

 

لازم به یادآوری است مجلس ختمی به همین مناسبت فردا دوشنبه مورخ 10 آبانماه در رشت مسجد الجواد لاکانی واقع در سبزه میدان این شهر از سوی باشگاه داماش گیلان از ساعت 15 تا 16/30 برگزار می گردد.

 

عکس های ذیل مربوط به برگزاری مجلس ختم حاج عزیزالله عابدینی در مسجد حجه ابن الحسن (عج) در خیابان سهروردی شمالی می باشد که روز گذشته برگزار گردید :

 

برای دیدن عکس ها ادامه مطلب را ببینید که بعضا افراد مهمی در این عکس ها دیده می شوند :

حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در این مراسم

حضوز ماریان پوشنیک

حضور نادی و عطار

حضور حمزه زرینی

حضور فیروز کریمی!

حضور معدنی

حضور دست نشان!

 

 

منبع : داماش ایرانیان